تماس با ما

۰۲۶۳۲۲۲۳۷۷۸

ساعت کلاسیک مردانه

فیلتر بر اساس دسته بندی محصولات
فیلتر براساس قیمت :
دسته‌های محصولات

نمایش 1–12 از 365 نتیجه

خرید ساعت کلاسیک مردانه

ساعت کلاسیک مردانه نمونه ای از جذاب ترین ساعت هایی است که می توانید آن را با استایل های رسمی و غیر رسمی خود ست کنید. این ساعت ها از نظر طرح بند، شکل قاب، طرح صفحه و نوع موتور مدل های متنوعی دارند. ساعت های کلاسیک تجملاتی هستند و به عنوان نوعی ابزار زینتی به شمار می روند. بسیاری از افراد بر اساس موقعیت کاری خود بهتر است که از ساعت های لوکس استفاده کنند تا شکوه و ابهت چشمگیری برای استایل خود به ارمغان بیاورند. معمولا ابعاد صفحات ساعت های کلاسیک بزرگ تر از ساعت های مدرن می باشند و راحت تر می توانید وقت و زمان را با استفاده از این ساعت ها مشاهده کنید. در نتیجه شما در هنگام خرید این ساعت ها و ساعت اسپرت با هیچ مشکلی روبرو نخواهید شد. بسیاری از افراد علاقه مند به ساعت های استیل کلاسیک هستند ولی در مقابل برخی نیز ساعت های بند چرمی را می پسندند. این بندها هر دو بسیار مقاومت و بادوام می باشند و ساختاری بسیار اصولی و استاندارد دارند. در حال حاضر شرکت های بسیاری در زمینه تولید انواع ساعت های کلاسیک فعالیت می کنند و شما با ورود به بازار شاهد برندهای مختلفی خواهید بود که هر کدام المان و ویژگی های خاصی دارند. برندهایی همچون کاسیو و رولکس پرچمدار ساعت های کلاسیک موجود در بازار هستند که بسیار پرفروش می باشند. ساعت توکل با ارائه باکیفیت ترین و اورجینال ترین ساعت کلاسیک مردانه توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند. شما می توانید با اطمینان کاملی ساعت انتخابی خود را سفارش دهید.


برای مطالعه بیشتر درباره ساعت رولکس میتوانید

ساعت کلاسیک مردانه کاسیو

ساعت کلاسیک مردانه کاسیو یکی از بهترین ساعت های موجود در بازار است که به دلیل صفحات شلوغ و پر از عقربه نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب می کنند. در صورتی که شما نیز به ساعت های صفحه شلوغ علاقه مند هستید این ساعت را از فروشگاه ساعت توکل سفارش دهید. یکی از ویژگی های بسیار جذاب ساعت های کلاسیک رولکس شب نما بودن این ساعت ها می باشد که امکان مشاهده وقت و زمان را برای شما فراهم می کند. برند کاسیو دارای زیرمجموعه های مختلفی است که لوکس ترین ساعت ها را شامل می شود. برند کاسیو تاریخچه بسیاری را در خود جای داده است و راه های زیادی را طی کرده تا به امروزه که به عنوان یکی از مطرح ترین برندهای تولید کننده انواع ساعت های کلاسیک شناخته می شود.

ساعت کلاسیک مردانه رولکس

رولکس نیز از دیگر برندهایی است که برترین ساعت های کلاسیک را به شما ارائه می دهد. رولکس یکی از شرکت های پیشکسوت در زمینه تولید معتبرترین ساعت های موجود در بازار است که مدل های بسیار اختصاصی را تولید می کند.این ساعت ها اصالت سوئیسی دارد و سرشار از نوآوری و خلاقیت می باشد.طراحی ساعت های این کمپانی بسیار لوکس و زیبا است و می تواند نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.رولکس یکی از برندهایی است که تقریبا در بین تمامی علاقه مندان ساعت شناخته شده و محبوب می باشد.این ساعت ها قابلیت های بسیار ویژه ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهند و بسیار پرفروش هستند. بنابراین در صورتی که به دنبال ساعت کلاسیک مردانه شیک و هماهنگ با استایل خود هستید، وارد سایت ساعت توکل شوید.

ساعت کلاسیک مردانه-saattavakol.com

قیمت ساعت کلاسیک

قیمت در خرید ساعت ها اهمیت بسیاری دارد. معمولا ساعت های کلاسیک به صورت لوکس طراحی شده است و دارای قطعات بیشتری می باشد. بنابراین ساعت های کلاسیک نسبت به سایر ساعت ها قیمت بیشتری دارند. برای قیمت گذاری ساعت های کلاسیک باید فاکتورهایی از جمله کیفیت ساعت ها، جنس صفحه، جنس بند، برند، امکانات و قابلیت ها، ساختار ساعت و … را باید در نظر گرفت. شاید شما با ورود به بازار و یا جستجو در فروشگاه های اینترنتی شاهد قیمت های متنوعی در این ساعت ها خواهید بود. دلیل تفاوت قیمت ها وجود واسطه های خرید است. فروشگاه ساعت توکل یکی از نمایندگی های منحصری فروش انواع ساعت های کلاسیک در بازار است که به صورت مستقیم و بدون واسطه انواع برندهای ساعت را به فروش می رساند. جهت استعلام قیمت روز این ساعت ها تنها کافیست با این فروشگاه تماس بگیرید.

saattavakol.com

قیمت ساعت کلاسیک مردانه کاسیو

ساعت کلاسیک مردانه رولکس به صورت کاملا مهندسی شده طراحی شده است و از موتوری بسیار قدرتمند و دقیقی برخوردار می باشند. این ساعت ها بر اساس فاکتورهایی از جمله جنس بند، جنس صفحه، ساختار، کیفیت موتور و … قیمت گذاری می شوند. ساعت های کلاسیک مردانه کاسیو با توجه به ظاهر فوق العاده شیک و کیفیت عالی ای که دارد مناسب و مفرون به صرفه می باشند. جهت اطلاع از قیمت روز و دقیق انواع طرح و مدل های ساعت کلاسیک مردانه از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با ساعت توکل تماس بگیرید.

ساعت کلاسیک مردانه سیکو

ساعت سیکو یکی از ساعت‌های معروف در گروه ساعت‌های مچی می‌باشد که توسط کشور ژاپن تولید شده است. به دلیل کیفیت بالای ساعت سیکو، این برند توانسته است در هر شهر و کشوری که به فروش رفته است مقبولیت بسیار بالایی پیدا کند. ساعت کلاسیک مردانه سیکو معمولاً ساعتی است که افراد مسن کشور ایران وقتی صحبت از ساعت کلاسیک میشود به یاد این برند می‌افتند. اگر می‌خواهید پول کمتری برای خرید یک ساعت برند بپردازید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از ساعت کلاسیک مردانه سیکو دیدن فرمایید. اگر به دنبال یک ساعت کلاسیک مردانه سیکو هستید، حتما از ساعت سیکو ۵ صفحه سیاه که در ساعت توکل به فروش میرسد دیدن فرمایید. این ساعت دارای بندهای استیل و یا چرمی است و ظاهر باکلاس و کلاسیک آن بسیاری از مردم را شیفته خود کرده است. البته باید بگوییم که ساعت سیکو ۵ صفحه سیاه، ساعتی نیست که با هر استایلی سازگار باشد و نیاز به یک تیپ و سبک خاص دارد. تمام قطعات ساعت کلاسیک مردانه سیکو در خود کشور ژاپن تولید می‌شوند و از متخصصان صنعت مختلف مانند صنعت فشن نیز در تولید ساعت استفاده میشود.

ساعت کلاسیک مردانه-saattavakol.com

قیمت ساعت کلاسیک مردانه رولکس

صفحات ضد خراش، بندهای باکیفیت و مقاوم، ساختار اصولی و استاندارد، موتور پرقدرت و قوی و … از جمله ویژگی هایی است که برترین و اصالت ساعت کلاسیک مردانه رولکس را می رساند. این ساعت ها از عقربه های پیچیده ای ساخته شده است که همین امر ظاهری فوق العاده به ساعت ها بخشید و نظر خریداران را به خود جلب می کند. در نتیجه شما باید برای خرید این ساعت های اصیل و ماندگار هزینه بیشتری را پرداخت کنید. بر این اساس شما ابتدا باید طرح و مدل ساعت های این برند را انتخاب کنید و بر اساس آن قیمت را از ساعت توکل استعلام نمایید.


برای مطالعه بیشتر درباره ساعت جی شاک اصل میتوانید

ساعت کلاسیک مردانه ارزان

ساعت‌های کلاسیک مردانه نسبت به ساعت‌های هوشمند مردانه قیمت ارزان تری دارند و شما تقریباً با هر بودجه ای که برای تهیه ساعت در نظر گرفته باشید، می‌توانید یک ساعت کلاسیک مردانه ارزان و دارای گارانتی خریداری کنید. فروشگاه ساعت توکل، یک فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش ساعت‌های برند و اورجینال می‌باشد که تضمین بهترین قیمت را به مشتریان خود می‌دهد. در کل می‌توان گفت که در ساعت کلاسیک مردانه برندهای مختلف، تفاوت قیمت آنچنانی با یکدیگر ندارند. اگر فردی هستید که به ظاهر خود توجه می‌کنید و دوست دارید که شیک و وقت شناس به نظر برسید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً به دنبال خرید یک ساعت کلاسیک مردانه باشید. ساعت کلاسیک یک اکسسوری است که از مد نمی افتد و شما می‌توانید با لباس‌های مختلف خود و با استایل‌های متفاوت خود آن را ست کنید. اگر اهل پوشیدن لباس‌های رسمی هستید، حتماً یک ساعت کلاسیک مردانه را در کمد لوازم شخصی خود داشته باشید. شاید اگر به دنبال کارایی‌های عجیب و غریب یک ساعت نیستید، می‌توانید یک ساعت کلاسیک مردانه ارزان را که کیفیت بالایی نیز دارد به راحتی پیدا کنید. ساعت کلاسیک مردانه ارزان معمولاً به ساعتی گفته می‌شود که دارای صفحه گرد و عقربه‌های بلند و کشیده است. معمولاً تزیینات زیادی بر روی ساعت کلاسیک مردانه ارزان نمی‌توانید پیدا کنید و همین باعث شده که در عین سادگی، زیبایی این ساعت‌ها حفظ شود. ساعت کلاسیک مردانه ارزان معمولاً با باتری کار میکند و به آنها ساعت‌های کوارتز گفته می‌شود. البته نمی‌توان گفت که ساعت‌های خورشیدی را نمی توان در گروه ساعتهای کلاسیک قرار داد، بلکه تعداد محدودی ساعت خورشیدی نیز وجود دارد که جزو ساعت‌های کلاسیک دسته بندی می‌شود. صفحه ساعت‌های کلاسیک مردانه، معمولا نسبت به صفحه ساعت‌های اسپرت مردانه کوچک تر هستند. اما این سایز صفحات نسبت به ساعت کلاسیک زنانه بزرگتر است. شما نمی توانید تنوع زیادی در طرح و رنگ ساعت کلاسیک مردانه پیدا کنید و آنها نسبت به ساعت‌های اسپرت و مد روز تنوع کمتری دارند که همین امر هم در قیمت آن‌ها تاثیر گذار است.

saattavakol.com

ساعت کلاسیک بند چرمی مردانه

ساعت کلاسیک مردانه معمولاً به ساعتی گفته می‌شود که دارای ظاهری بسیار ساده میباشد. ساعت کلاسیک مردانه را با نام ساعت‌های مجلسی نیز می‌توانید تهیه کنید. این ساعت‌ها اغلب از یک صفحه آنالوگ تشکیل شده اند که ویژگی‌های خاصی ندارند و تنها چند عقربه برای نشان دادن ساعت و دقیقه و ثانیه در آنها وجود دارد. البته نوع خیلی پیشرفته ساعت کلاسیک مردانه میتواند تاریخ و روز و ماه و سال را نیز نمایش دهد. در کل به ساعتی که صفحه چندان شلوغی نداشته باشد، ساعت کلاسیک مردانه گفته می‌شود. ساعت‌های کلاسیک را می‌توانید در کارهای روزمره خود نیز استفاده کنید یا می‌توانید در مجالس آن را به دست ببندید. ساعت کلاسیک مردانه معمولاً صفحه بزرگی دارد و برای بستن آن به دور دست میتوان از بندهای چرمی استفاده کرد. البته بند استیل نیز برای این نوع ساعت استفاده می‌شود که انتخاب بین بند چرمی و بند استیل به سلیقه خود شما بستگی دارد. اگر ساعتی دارای بند پلاستیکی باشد نمی توان به طور دقیق آن را در گروه ساعتهای کلاسیک دسته بندی کرد. ساعتهای با بند پلاستیکی معمولاً دارای صفحات دیجیتالی هستند که صفحه‌های دیجیتالی خود نشانگر ساعت‌های هوشمند و مدرن می‌باشند و در گروه کلاسیک قرار نمی گیرند. معمولا آقایانی که تنها برای دانستن زمان دقیق، تاریخ روز، ماه و یا سال از ساعت استفاده می‌کنند بهتر است ساعت کلاسیک مردانه خریداری کنند. تمامی برندهای معتبر، ساعت سبک کلاسیک را نیز در زیر مجموعه خود دارند. اگر دوست دارید که یک ساعت کلاسیک مردانه با بند چرمی داشته باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم که به فروشگاه اینترنتی ساعت توکل به آدرس https://saattavakol.com/ مراجعه کنید و از منوی انتخاب سبک، سبک کلاسیک را برگزینید. سپس می‌توانید در نتایج خروجی، ساعت کلاسیک مردانه با بند چرمی برند مورد نظر خود را نیز پیدا کنید. تمام ساعت‌هایی که در فروشگاه ساعت توکل به فروش میرسند و قد ضمانت یک یا چند ساله در آن‌ها ذکر شده است، ساعت‌های اورجینال هستند و اگر ساعتی توسط شرکت اصلی فروشنده آن ضمانت نشده باشد در فروشگاه ساعت توکل نیز اشاره شده است.

در لیست زیر چند نمونه ساعت کلاسیک بند چرمی مردانه به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید هنگام خرید ساعت کلاسیک مردانه آن‌ها را به یاد داشته باشید:

  • ساعت کلاسیک مردانه بند چرمی کارلو پروجی مدل CG2057: این ساعت دارای موتور ژاپن می‌باشد و همچنین از ویژگی‌های مانند تاریخ شمار برخوردار است. در کارهای روزمره و در مراسم رسمی میتوانید از این ساعت که دارای ۱ سال گارانتی ضمانت کارکرد موتور و رنگ بدنه است برخوردار شوید. همچنین ساعت در حد کارهای روزمره ضد آب است. نمایشگر‌هایی مانند نمایشگر روز، هفته و نمایشگر صبح و بعد از ظهر نیز در این ساعت کلاسیک مردانه بند چرمی دیده می‌شود.
  • ساعت کلاسیک مردانه بند چرمی اوماکس مدل PG03P221: این ساعت محصول کشور سوئیس است که با دو سال گارانتی در فروشگاه ساعت توکل به فروش میرسد. مقاومت این ساعت کلاسیک در برابر آب تا عمق ۵۰ متری است. رنگ صفحه این ساعت با رنگ بند آن یکنواخت است و هر دو به رنگ مشکی می‌باشند. همچنین تاریخ و روز نیز در ساعت کلاسیک مردانه قابل نمایش است. شرکت سازنده موتور این ساعت کشور ژاپن است.
  • ساعت کلاسیک مردانه بند چرمی سیتیزن مدلBF2009-29X دارای بند چرمی قهوه ای است و صفحه آن دارای سه عقربه ساعت شمار و دقیقه شمار و ثانیه شمار می‌باشد. همچنین اعدادی که بر روی این ساعت نوشته شده اند، تنها اعداد مضرب ۲ یک تا دوازده هستند. بدنه خود ساعت از جنس استیل ضد زنگ است و این ساعت را با ۳ سال ضمانت می‌توانید از فروشگاه ساعت توکل خریداری کنید.
  • یکی دیگر از ساعت‌های کلاسیک بند چرمی مردانه، ساعت کیو اند کیو مدل  C169J1047-C168J1047 می‌باشد. این ساعت دارای بند چرمی است و قاب دور آن از جنس استیل طلایی رنگ ثابت می‌باشد. صفحه ساعت نیز دارای طراحی گرد است و مکانیزم عملکرد آن با استفاده از باتری میباشد. این ساعت کلاسیک مردانه بند چرمی، ساخت کشور ژاپن است، اما مونتاژ آن در کشور چین انجام شده است. اگر به دنبال خرید ست عروس و داماد نیز باشید می‌توانید این ساعت کلاسیک مردانه را انتخاب کنید زیرا ساعت زنانه همین مدل نیز وجود دارد.

ساعت کلاسیک مردانه برند

اگر به استایل خود در جمع‌هایی که در آنها حاضر می‌شوید اهمیت می‌دهید، بهتر است از یک ساعت کلاسیک مردانه برند استفاده کنید. استفاده از اکسسوری برند نشانه ای از اهمیتی است که شما به سبک زندگی خود میدهید. ساعت کلاسیک برند معمولاً رنگ و طرح عجیب و غریب و متمایزی ندارد. صفحه پس زمینه ساعت کلاسیک برند می‌تواند به رنگ سفید، کرم و یا مشکی باشد. به غیر از عقربه‌های اصلی و شماره‌های روی صفحه، تقریباً چیز دیگری در صفحات آنها پیدا نخواهید کرد. شیشه ساعت کلاسیک مردانه برند، معمولا از جنس کریستال ساخته شده است و در مقابل شرایط جوی و آب و هوایی مانند مه گرفتگی مقاومت دارد. از جمله ساعت‌های کلاسیک برند می‌توان به ساعت سیتیزن، سیکو، رولکس، دیزل و غیره اشاره کرد. اگر نگران خرید ساعت تقلبی به جای ساعت اصلی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید ساعت کلاسیک برند کنید؛ که به شما ضمانت یک یا چند ساله در برابر خرابی موتور ساعت بدهند. برای اینکه انتخاب دقیق تری در زمینه ساعت کلاسیک برند داشته باشید، به سایت رسمی آن برند مراجعه کنید و آرشیو محصولات برند را بررسی کنید. تا بتوانید با اطلاعات کامل تری ساعت خود را انتخاب کنید. فروشگاه ساعت توکل، فروشگاه معتبری است که به مشتریان عزیز کمک می‌کند تا بدون صرف زمان زیادی در برندهای متفاوت و بررسی اینکه آیا ساعت جز ساعت کلاسیک دسته بندی میشود یا خیر، به صفحه ای که آرشیو تمام ساعت‌های کلاسیک از همه برندها را دارد مراجعه کنند و با خیال راحت به مقایسه ظاهر، ضمانت موتور، بند ساعت و موارد دیگر بپردازند تا بتوانند یک خرید آگاهانه داشته باشند. ساعت کلاسیک مردانه برند، گزینه بسیار مناسبی برای هدیه به افرادی است که آن‌ها را دوست دارید. از این ساعت می‌توانید به عنوان هدیه روز تولد، روز مرد، روز معلم و خیلی از مناسبت‌های دیگر استفاده کنید.

سوالات متداول ساعت کلاسیک مردانه

ساعت کلاسیک مردانه ساخت کدام کشور است؟

این ساعت ها اصالت سوئیسی دارد و سرشار از نوآوری و خلاقیت می باشد. طراحی ساعت های این کمپانی بسیار لوکس و زیبا است و می تواند نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

قیمت ساعت کلاسیک مردانه به چه صورت است؟

قیمت در تهیه ساعت ها اهمیت بسیاری دارد. معمولا ساعت های کلاسیک به صورت لوکس طراحی شده است و دارای قطعات بیشتری می باشد. بنابراین ساعت های کلاسیک نسبت به سایر ساعت ها قیمت بیشتری دارند. برای قیمت گذاری ساعت های کلاسیک باید فاکتورهایی از جمله کیفیت ساعت ها، جنس صفحه، جنس بند، برند، امکانات و قابلیت ها، ساختار ساعت و … را باید در نظر گرفت. شاید شما با ورود به بازار و یا جستجو در فروشگاه های اینترنتی شاهد قیمت های متنوعی در این ساعت ها خواهید بود. دلیل تفاوت قیمت ها وجود واسطه های خرید است.

پشتیبانی آنلاین