تماس با ما

۰۲۶۳۲۲۲۳۷۷۸

ساعت مجلسی

ساعت مجلسی-saattavakol.com

ساعت مجلسی

آنچه خواهید خواند:
ساعت مجلسی-saattavakol.com

ساعت مجلسی زنانه

ساعت مجلسی زنانه یکی از ساعت های لوکس و پر زرق و برق است که برای مراسمات استفاده می شود. بسیاری از افراد تنها به زمان سنجی اکتفا می کنند. ولی افراد خوش پوش برند و مدل ساعت را نیز مورد توجه قرار می دهند که خانم ها در این موضوع دقیق تر هستند. خانم ها نگاه دقیق تر و ریزبینانه تری دارند و به ظاهر ساعت ها اهمیت بیشتری می دهند. به همین جهت است که طرح و مدل ساعت های زنانه بیشتر از ساعت های مردانه می باشد. سه رنگ طلایی، نقره ای و رزگلد از جمله رنگ هایی است که در بین خانم ها بسیار پرطرفدار است. ساعت مچی زنانه نوعی زیورآلات برای آن ها محسوب می شود. به همین دلیل در صورتی که به دنبال ساعتی مدرن و لوکس برای کادو دادن به یک خانم هستید، حتما توصیه می کنیم که این ساعت را از بین برندهای معروف انتخاب کنید تا ظرافت بالایی داشته باشد و بتواند نظر مخاطب شما را جلب کند.

البته باید به استایل نیز توجه کنید. ساعت های مچی زنانه در سبک های مختلف مجلسی، اسپرت، کلاسیک و … طراحی و تولید می شود. این ساعت ها باید با تیپ و استایل شما سازگار باشند تا نمای بهتری را به بیننده منتقل کنند. ولی با توجه به این که خانم ها معمولا به ساعت ها به چشم یک ابزار زینت بخش برای دست نگاه می کنند، ساعت مجلسی طرفداران بیشتری دارد.


برای مشاهده مدل‌های بیشتر ساعت مجلسی میتوانید:

ساعت مجلسی زنانه نگین دار

ساعت مجلسی زنانه نگین دار ساعتی است که می تواند نگین‌های زیادی بر روی بند ساعت، قاب ساعت و حتی درون صفحه آن مشاهده کنید. معمولاً به جای استفاده از شکل اعداد بر روی صفحه ساعت مجلسی زنانه نگین دار، از ۱۲ نگین برای نمایش ۱۲ ساعت استفاده میشود. نگین‌های موجود بر روی ساعت باعث می شوند که تلالو و جذابیت خاصی در ساعت به وجود بیاید و آن‌ها را به بهترین اکسسوری در مهمانی‌های شبانه به همراه لباس شب تبدیل کنند. برخی از ساعت‌های مجلسی زنانه، دارای بندهای استیل طلایی ساده هستند و تنها یک یا دو ردیف نگین دور قاب آن‌ها به کار رفته است. بندهای ساعت مجلسی زنانه نگین دار معمولا از جنس چرمی نیستند و می توانند شکل‌های متنوعی مانند شکل دست بند داشته باشد. 

ساعت مجلسی-saattavakol.com

انواع مختلفی از ساعت مجلسی زنانه نگین دار در فروشگاه ساعت توکل به فروش می رسد که با مراجعه به صفحه فروشگاه سایت ما آنها را مشاهده کرده و خریداری کنید.


برای مطالعه بیشتر درباره ساعت اسپرت میتوانید

ساعت مجلسی-saattavakol.com

ساعت مجلسی زنانه نگین دار نقره ای

ساعت های نگین دار همواره یکی از پرفروش ترین ساعت های زنانه می باشند. ساعت های نگین دار درخشش خاصی دارند و با قرارگیری بر روی دست نظرها را به خود جلب می کنند. این ساعت ها در سه رنگ رز گلد، نقره ای و طلایی تولید می شوند که در این میان ساعت مجلسی زنانه نگین دار نقره ای بیشتری طرفدار را دارد. این ساعت ها دارای طرح و مدل های بسیار متنوعی است و برای تمامی سلیقه ها و نظرها ایده آل به نظر می رسد. زیبایی ساعت ها حس خوبی به ما می دهند و اعتماد به نفس ما را چندین برابر خواهند کرد. ساعت های کلاسیک از جمله ساعت هایی است که می توان آن را با استایل های رسمی و غیر رسمی ست کرد. به همین دلیل این ساعت ها نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است. ساعت های نگین دار 

نقره ای فیک پس از مدتی کیفیت رنگی خود را از دست میدهند و رنگ آن ها تیره می شود. به همین دلیل توصیه می کنیم که همواره ساعت مچی ست را از بین برندهای معروفی از جمله رولکس و کاسیو خریداری کنید تا در طول زمان تغییری در کیفیت آن ها به وجود نیاید.

ساعت مجلسی زنانه لوکس

ساعت های لوکس در بین خانم ها طرفداران بیشتری دارند. زیرا این ساعت ها به سرعت جلب توجه می کنند و درخشش جذابی دارند. برخی از ساعت ها دارای صفحات بزرگی هستند که با قرار گیری بر روی دست کل فضای مچ را پوشش می دهند و برخی نیز صفحات کوچکی دارند. در گذشته خانم ها گزینه های کمتری برای خرید ساعت داشتند و ساعت مورد علاقه خود را باید از بین طرح و مدل های محدودی انتخاب می کردند. ولی امروزه طرح و مدل ساعت های زنانه به قدری گسترده شده است که حتی افراد سخت پسند نیز با کمی جستجو می توانند ساعت مورد علاقه خود را پیدا کنند. البته گاهی این تنوع در طرح و مدل نیز باعث سردرگمی خواهد شد و انتخاب را برای خانم ها سخت می کند.


برای مطالعه بیشتر درباره ساعت دیواری میتوانید

ساعت مجلسی ارزان

ساعت های مجلسی زرق و برق زیادی دارند به همین دلیل نمی توان آن را با قیمت ارزانی خریداری کرد. بسیاری از برندهای معروف از طلا، نقره و یا تیتانیوم برای تولید این ساعت ها استفاده می کنند به همین دلیل ارزش و قیمت این ساعت ها بالا می باشد. بسیاری از فروشگاه ها ساعت های مجلسی اصل را به اسن فیک به فروش می رسانند و از این رو قیمت این ساعت ها را ارزان تر محاسبه می نمایند. بنابراین در صورتی که ساعت مجلسی ارزانی به شما پیشنهاد شد، بهتر است که به اصل و یا فیک بودن آن توجه داشته باشید. راه های زیادی برای تشخیص اصل و یا تقلبی بودن ساعت ها وجود دارد ولی برای این که بتوانید به راحتی ساعت اصل خریداری کنید باید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. ساعت توکل این ضمانت را به شما می دهد که ساعت های مجلسی خود را با قیمت ارزان تر از سایر فروشگاه ها به فروش برساند. کیفیت این ساعت ها بسیار بالا می باشد و می توانید مطمئن شوید که ساعت خریداری شده اصل و اورجینال است.

ساعت مجلسی زنانه

ساعت مجلسی زنانه ساعتی است که وقتی شما به همراه لباس رسمی آن را می پوشید باعث می شود بسیار شیک پوش تر و جذاب تر به نظر برسید. ساعت‌ها، دیگر تنها برای نشان دادن زمان و تاریخ به کار نمی روند و افراد معدودی هستند که به ظاهر ساعت اهمیت نمی دهند و تنها برای دانستن زمان از ساعت استفاده می کنند. می‌توان گفت ساعت‌ها امروزه بخشی از پوشش شما به شمار می روند و می توان شخصیت افراد را از روی ساعتی که انتخاب میکنند روانشناسی کرد. ساعت مجلسی زنانه می تواند یک ساعت با یک شیشه گرد و یا یک شیشه مستطیل و یا حتی مثلثی شکل باشد. صفحات ساعت مجلسی زنانه اکثراً صفحه‌های درشتی نیستند و بندهای ساعت مجلسی زنانه اغلب از جنس استیل ضد زنگ می باشند که می تواند به رنگ طلایی یا به رنگ نقره ای وجود داشته باشد. همچنین مدل‌های متنوع تر ساعت مجلسی زنانه دارای بندهای نگین دار هستند. درست است که ظاهر ساعت مجلسی زنانه اهمیت زیادی دارد اما کیفیت موتور آن نیز اصل مهمی است. اگر موتور ساعتی که آن را به مچ دست خود بسته باشید از کیفیت بالایی برخوردار نباشد، بعد از گذشت چند ماه مطمئناً ساعت شما خراب میشود.

موتور‌های بی کیفیت و ساعت‌هایی که ساخت شرکت‌های تقلبی هستند معمولاً قابل تعمیر نمی باشند و باید آنها را دور بیندازید. ساعت مجلسی زنانه حتماً به ساعتی گفته نمی شود که خیلی پر زرق و برق باشد و ساعت‌های کلاسیک نیز در گروه ساعت مجلسی زنانه می توانند قرار بگیرند. برای مثال یک ساعت سیتیزن را در نظر بگیرید که دارای یک صفحه گرد معمولی است و تنها سه عقربه برای نشان دادن ساعت، دقیقه و ثانیه در آن به کار رفته است. خوبی انتخاب ساعت کلاسیک به عنوان ساعت مجلسی زنانه در این است که ساعت‌های کلاسیک هیچگاه از مد نمی‌افتند. زیرا آنها در عین سادگی بسیار شیک هستند. اگر به دنبال زرق و برق بیشتری در ساعت مجلسی خود هستید به شما پیشنهاد می کنیم که از ساعت‌های با بند استیل و یا با بند نگین دار نقره ای و طلایی دیدن فرمایید. ساعت‌هایی که به جای شماره آنها از نگین استفاده شده است می تواند در گروه ساعت مجلسی زنانه دسته بندی شود. فروشگاه اینترنتی ساعت توکل، مکانی است که می توانید انواع مختلف ساعت مجلسی زنانه با قیمت‌های متنوع و مناسب و منصفانه را در آن پیدا کنید. همچنین برند‌های اورجینال ساعت‌هایی که در این این فروشگاه به فروش میرسند، دارای ضمانت پس از فروش هستند و شرکت‌های تولید کننده آن‌ها معمولاً موتور این ساعت‌ها را تا چند سال ضمانت می کنند.

قیمت ساعت مجلسی

خرید ساعت مجلسی بسیار چالش برانگیز است زیرا این ساعت ها یکی از اکسسوری های زینتی است که ظرافت و طراحی آن ها اهمیت بسیاری دارد. مواردی از جمله متریال به کار رفته در ساخت، ابعاد ساعت، برند، جنس بند ساعت، جنس شیشه، کیفیت موتور و … بر روی قیمت ساعت مجلسی تاثیر بسزایی دارد. برای این که بتوانید قیمت این ساعت ها را به صورت دقیق محاسبه کنید باید تمامی موارد را در نظر بگیرید. بسیاری از برندها علاوه بر کیفیت، قیمتی منصفانه را نیز به مشتریان خود ارائه می دهند. ساعت توکل یکی از فروشگاه های بزرگ و معتبر فروش انواع ساعت های برند اصل و اورجینال می باشد که با ارائه لوکس ترین ساعت های مجلسی زنانه توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند. این ساعت ها از موتورهایی پرقدرت و بسیار باکیفیت تولید شده است و تا سال ها میتواند 

کارکرد داشته باشد. این فروشگاه به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده است و ساعت های اورجینال خود را به صورت مستقیم از کمپانی تحویل می گیرد به همین دلیل قیمت ساعت مجلسی زنانه در ساعت توکل بسیار ارزان تر از سایر فروشگاه ها می باشد. شما می توانید لیست طرح و مدل های ساعت توکل را در سایت این فروشگاه مشاهده کنید و سپس از طریق تماس تلفنی قیمت آن را استعلام کنید.

ساعت مجلسی مردانه

ساعت مجلسی مردانه، ساعتی است که معمولاً در گروه ساعت‌های کلاسیک دسته بندی می شود. ساعت مجلسی مردانه را باید با لباس‌های رسمی مانند کت و شلوار استفاده کنید. البته به این معنا نیست که ساعت مجلسی مردانه را نمی‌توانید با شلوار لی و یا تیشرت بپوشید. بلکه باید گفت ساعت مجلسی مردانه، بهترین گزینه برای لباس‌های رسمی است. بند ساعت مجلسی مردانه معمولاً با استفاده از چرم طبیعی پوست گاو و یا سوسمار ساخته شده است که پرداخته شده و پولیش زده شده است. بهترین رنگ بند ساعت مجلسی مردانه، رنگ مشکی، قهوه ای و یا آبی ملوانی میباشد که تقریباً با تمام رنگ‌های مختلف لباس‌های مجلسی تطابق دارد. بزرگترین ویژگی ساعت مجلسی مردانه سادگی آنها است. همانطور که گفتم این نوع ساعت‌ها در گروه ساعت‌های کلاسیک دسته بندی می شوند و ساعت‌های کلاسیک آپشن‌های زیادی ندارند و اگر بخواهید خیلی آنها را پیشرفته در نظر بگیرید تنها می توانید انتظار داشته باشید که تاریخ شمار و روز شمار در آنها وجود داشته باشد.

ساعتی که ظاهری شیک و ساده دارد و بدون توجه به اینکه با لباس رسمی، نیمه رسمی یا غیررسمی پوشیده شده باشد، با همه استایل‌ها شما را همراهی می کند، ساعت مردانه مجلسی است. معمولا قاب ساعت مجلسی مردانه با فلزی گرانبها مانند طلا یا پلاتین ساخته شده است. با این حال، تعریف ساعت مجلسی مردانه در طول سال‌ها عوض شده است و امروزه ساعت‌هایی با روکش‌هایی از فلزات دیگر مانند فولاد ضد زنگ را نیز در بر می گیرد. به گفته تام فورد “خوب لباس پوشیدن نوعی رفتار خوب است”. این جمله بدون شک در مورد ساعت نیز صدق می کند. از نام ساعت مجلسی معلوم است که این ساعت‌ها عمدتاً ساعت‌هایی برای موقعیت‌های خاص هستند. ساعت‌های ورزشی و نظامی به ندرت با کراوات، پاپیون یا لباس شب مطابقت دارند. آنها بیش از حد بزرگ و درهم و برهم هستند. در مقایسه با ساعت‌های ورزشی و نظامی، ساعت مجلسی مردانه معمولاً نسبتاً تخت و کوچک، هنرمندانه و زیبا و در راس ویژگی‌های متفاوت، ظریف هستند. آنها باید با توجه به موقعیتی که در آن قرار گرفته اید،  شما را تکمیل کنند و اغلب با متریال‌های گرانبها و جزئیات هنری همراه باشند. اما ساعت‌های مجلسی فقط برای مناسبت‌های اجتماعی و جشن‌ها مناسب نیستند، آنها همچنین می توانند صاحب خود را در زندگی روزمره نیز همراهی کنند. تطبیق پذیری آنها چیزی است که باعث محبوبیت ساعت مجلسی مردانه می شود.

بهترین ساعت مجلسی برند

بهترین ساعت مجلسی برند را می توانید در فروشگاه ساعت توکل پیدا کنید. این فروشگاه متشکل از انواع مختلف برندهایی مانند پولو، پلیس، سیتیزن و ویولت است. همچنین کالکشن‌های متفاوت هر برند نیز در فروشگاه اینترنتی ساعت توکل به فروش می رسد. ساعت‌های اورجینال مجلسی این فروشگاه همگی با ضمانت اصالت کالا به فروش می رسند و از یک تا چند سال گارانتی سلامت موتور و ثابت بودن رنگ را دارند. برای مثال ساعت مجلسی برند کاسیو زنانه و مردانه در گروه ساعت مجلسی برند کاسیو قرار دارد. این ساعت‌ها را می توان جز ساعت‌های هوشمند نیز دسته بندی کرد. آن‌ها معمولا مقاومت خوبی نسبت به ضربه و آب دارند و تا عمق چند ده متری نیز می توان آن‌ها را در آب فرو کرد. برخی از مدل‌های ساعت‌های مجلسی کاسیو در گروه ساعت‌های خورشیدی قرار دارند و شما نباید نگران تمام شدن باتری آن‌ها باشید. یکی دیگر از انواع ساعت مجلسی برند، ساعت سیتیزن است.

ساعت مجلسی-saattavakol.com

ساعت‌های این برند معمولا جز ساعت‌های لاکچری و جواهر نشان دسته بندی می شوند. نکته بسیار مهمی که در خرید ساعت مجلسی برند، باید به آن توجه کنید، اطمینان از اصالت و اورجینال بودن آن است. ساعت سیتیزن اصلی دارای یک شماره سریال در پشت ساعت است که با وارد کردن آن شماره در سایت اصلی ساعت می توانید از اصل بودن و تقلبی نبودن ساعت اطمینان پیدا کنید. معمولا ساعت مجلسی برند سیتیزن دارای خاصیت ضد آب و ضد خش است و به راحتی دچار خرابی نمی شود. ساعت مجلسی برند سیتیزن در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. از ویژگی‌های مهم ساعت مجلسی برند سیتیزن این است که تمامی قطعات این ساعت در خود کشور ژاپن تولید می شوند و همین موضوع باعث می شود قطعات مختلف ساعت مجلسی برند سیتیزن دارای هماهنگی باشند و با بیشترین دقت زمان را نمایش دهند. اگر بخواهید برای خرید ساعت مجلسی برند

سیتیزن قیمت کم تری بپردازید بهتر است از ساعت‌های کپی سیتیزن استفاده کنید. ساعت مجلسی برند سیکو یکی دیگر از ساعت‌هایی است که می توانید در لیست انتخابات خود قرار دهید. اگر قصد خرید ساعت مجلسی برند سیکو اورجینال را دارید باید دقت کنید که ساعت‌های فیک و تقلبی بسیاری از این برند در ایران وجود دارند و باید برای خرید ساعت اورجینال برند سیکو به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی ساعت توکل مکانی است که می توانید با اطمینان از اصل بودن کالا یک ساعت مجلسی برند سیکو خریداری کنید.

ساعت مجلسی رولکس نام آشنای دیگری در زمینه ساعت‌های مجلسی است. مواد بسیار با کیفیتی در ساخت ساعت مجلسی رولکس مورد استفاده قرار گرفته است که باعث شده دوام و مقاومت ساعت بسیار بالا باشد. این ساعت از متریالی ساخته شده است که زنگ نمی زند و همچنین خاصیت ضد آبی دارد. ساعت مجلسی برند رولکس جز ساعت‌های لاکچری و لوکس به حساب می آید. سازنده این ساعت همیشه به دنبال کمال گرایی است و در پی ساختن بهترین ساعت دنیا می باشد.

سوالات متداول ساعت مجلسی

ساعت های نگین دار همواره یکی از پرفروش ترین ساعت های زنانه می باشند. ساعت های نگین دار درخشش خاصی دارند و با قرارگیری بر روی دست نظرها را به خود جلب می کنند. این ساعت ها در سه رنگ رز گلد، نقره ای و طلایی تولید می شوند که در این میان ساعت مجلسی زنانه نگین دار نقره ای بیشتری طرفدار را دارد.

مواردی از جمله متریال به کار رفته در ساخت، ابعاد ساعت، برند، جنس بند ساعت، جنس شیشه، کیفیت موتور و … بر روی قیمت ساعت مجلسی تاثیر بسزایی دارد. برای این که بتوانید قیمت این ساعت ها را به صورت دقیق محاسبه کنید باید تمامی موارد را در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 3 =

پشتیبانی آنلاین