تماس با ما

۰۲۶۳۲۲۲۳۷۷۸

ساعت سه موتوره

ساعت سه موتوره-saattavakol.com

ساعت سه موتوره

ساعت سه موتوره یعنی چی؟

ساعت سه موتوره نوع خاصی از ساعت های آنالوگ می باشد که چند عقربه دارد. شاید شما نیز با شنیدن نام ساعت های چند موتوره گمان کنید که این ساعت ها واقعا دارای سه موتور می باشند. در صورتی که این طور نیست. این ساعت ها دارای یک موتور مجزا می باشند که ساختاری بسیار اصولی و استاندارد دارد. عمر این ساعت ها بسیار بالا است و برای تمامی ساعت های موجود در بازار مانند ساعت جی شاک مورد استفاده قرار می گیرد.

آنچه خواهید خواند:
ساعت سه موتوره-saattavakol.com

ساعت های سه موتوره یکی از حرفه ای ترین ساعت های موجود در بازار است که امکانات ویژه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. در واقع نام اصلی ساعت های سه موتوره، کورنوگراف است و ریشه ای یونانی دارد. به طور کلی این ساعت ها برای کمک به علم نجوم به تولید رسیدند و شش سال بعد این قابلیت بر روی ساعت های مچی امروزی طراحی شد. ساعت های کورنوگراف حساسیت و دقت بالایی دارند و از تکنولوژِ بسیار پیشرفته ای برخوردار می باشند. 


برای مشاهده مدل‌های دیگر ساعت سه موتوره
میتوانید:

ساعت های سه موتوره چه چیزی را نشان می دهند؟

ساعت های سه موتوره از ظاهرشان مشخص هستند. این ساعت ها دارای سه بخش دایره ای می باشند که هر کدام پارامتر خاصی را نشان می دهند. این ساعت ها تاریخ و ساعت را با دقت بسیار بالایی برای شما به نمایش می گذارند و کیفیت بالایی دارند.

اولین چیزی که ساعت سه موتوره نشان می دهد، زمان سنج است. یعنی شما می توانید بازه زمانی خاصی را با استفاده از این ساعت ها مشاهده کنید. یکی دیگر از دایره های موجود در این ساعت ها نمایش زمان به صورت آنالوگ و دیجیتال می باشد.

تاریخ شمار نیز از دیگر قابلیت هایی است که ساعت های کورنوگراف در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین شما با استفاده از این ساعت می توانید زمان و تاریخ را مطلع شوید.

ساعت سه موتوره - ساعت توکل
ساعت سه موتوره - ساعت توکل
ساعت سه موتوره - ساعت توکل

بهترین مارک ساعت سه موتوره

کمپانی های مختلفی از جمله کاسیو، رولکس، اورینت و … از این موتور برای زیباسازی و افزایش قابلیت ها و کیفیت های ساعت های تولید شده خود بهره می برند. این موتورها به صورت دقیق زمان را به شما نشان می دهد و ساعت های مچی که از موتورهای کورنوگراف استفاده می کنند، قیمت بالاتری دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این ساعت ها با فروشگاه ساعت توکل تماس بگیرید.


برای مطالعه بیشتر درباره ساعت اتوماتیک میتوانید

قیمت ساعت سه موتوره

طبیعی است که ساعت های سه موتوره قیمت بالاتری نسبت به ساعت های معمولی داشته باشد. به همین دلیل در صورتی که فروشگاهی قیمت ساعت های سه موتوره و تک موتوره را به صورت یکسان ارائه کند باید به اصالت آن شک کرد. به همین دلیل بهتر است برای تهیه ساعت سه موتوره کمی هزینه بالاتری پرداخت کرده و این ساعت را با اصالت بالایی خریداری کنید. ساعت توکل یکی از نمایندگی های فروش انواع ساعت های کورنوگراف در ایران است که این ساعت ها را به صورت مستقیم از کمپانی خریداری می کند. به همین دلیل این ساعت ها نه تنها قیمت ارزان تری دارد، بلکه اصالت آن ها نیز تضمین شده می باشد. قیمت این ساعت ها با توجه به قدرت و قابلیت ها قیمت های متفاوتی دارند. ولی با وجود این که ساعت سه موتوره وارداتی هستند نوسانات ارز قیمت این ساعت ها را تغییر می دهد. جهت دریافت لیست قیمت ساعت سه موتوره با ساعت توکل تماس بگیرید تا قیمت روز این ساعت ها برای شما ارسال شود.

ساعت سه موتوره - ساعت توکل
ساعت سه موتوره - ساعت توکل
ساعت سه موتوره - ساعت توکل

مشخصات ساعت سه موتوره

نمایش دقیق ساعت و تاریخ از جمله اصلی ترین ویژگی های ساعت سه موتوره به شمار می رود. ساعت های کورنوگراف اصل دارای کارکرد ساده ای هستند و خوانایی بالایی دارند. در هنگام تهیه این ساعت ها باید فاکتورهای متعددی را در نظر بگیرید. در زیر به برخی از مهم ترین ویژگی برای تهیه ساعت های کورنوگراف اشاره می کنیم:

  • مجهز به تاچیمتر باشند.
  • باتری را در خود ذخیره کنند.
  • باید دارای صفحه ای ضد ضربه و ضد آب باشند.
  • این ساعت ها باید بتوانند به خوبی زمان را ثبت کنند.

ساعت اورجینال سه موتوره

اصالت در ساعت سه موتوره اهمیت بسیاری دارد. این ساعت ها برای مواردی از جمله دریانوردی و کشتیرانی، عملیات های نظامی، مسابقات رالی و اسب سواری و غواصی مورد استفاده قرار می گیرد. این ساعت ها می توانند تا مدت زمان زیادی در آب مقاومت کنند. عمر طولانی و ماندگاری بالا و همچنین حساسیت و دقت در نمایش وقت و زمان از جمله ویژگی هایی است که باعث تمایز این ساعت ها نسبت به مدل های مشابه شده است. ساعت سه موتوره اصل وقار خاصی دارد و زینت بخش دستان شما می باشد.

طریقه کار با ساعت 3 موتوره

کار با ساعت سه موتوره کمی پیچیده تر از سایر ساعت ها می باشد. این ساعت قابلیت تنظیم روزشمار و تاریخ شمار و ساعت را دارند. در مرحله اول خروج دسته کوک شما می توانید تاریخ و روز را تنظیم کنید. در مرحله دوم پس از خروج کامل کوک، قابلیت تنظیم ساعت در اختیار شما قرار داده می شود. در واقع کار کردن با این ساعت ها به قدری که فکر می کنید سخت نیست. با این وجود در صورتی که همچنان ابهامی در کارکرد این ساعت ها وجود دارد و یا نمی توانید به درستی آن را تنظیم کنید تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با ساعت توکل تماس بگیرید.


برای مطالعه بیشتر درباره ساعت الگانس میتوانید

بهترین مارک ساعت سه موتوره

بسیاری از شرکت ها برای افزایش فروش و کیفیت ساعت خود آن را به صورت سه موتوره طراحی می کنند. از جمله برندهایی که از ساعت سه موتوره بهره می برند، می توان به کاسیو، رولکس، اورینت و جی شاک اشاره کرد. اصالت این ساعت ها بر روی کارکرد ساعت تاثیر بسزایی دارد. به همین دلیل برای این که کیفیت ساعت های سه موتوره تضمین شود بهتر است که این ساعت ها را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. گارانتی در این ساعت ها اهمیت بسیاری دارند. فروشگاه ارائه دهنده ساعت های اصیل باید ضمانت دهند که ساعت خریداری شده به صورت دقیق و با حسایت بالایی کار کند و عمری طولانی داشته باشد. ساعت توکل ارائه دهنده بهترین ساعت سه موتوره است که ضمانت بالایی دارد.

ساعت سه موتوره قیمت مناسب

ساعت سه موتوره به ساعتی گفته میشود که بتواند در کنار عمل کرد معمولی خود که نشان دهنده زمان است، کارهای بیشتری نیز انجام دهد. برای مثال وجود تایمر و وجود کرنومتر در یک ساعت نشان دهنده ساعت سه موتوره است. ساعت‌های سه موتوره اغلب دارای سه صفحه کوچک در دل یک صفحه بزرگ میباشند که هریک از صفحه ها کار خاصی را انجام میدهد. برخی از ساعت‌های سه موتوره توانایی اندازه‌گیری ضربان قلب و همچنین میزان حرکتی که شما انجام داده‌اید را نیز دارند. ساعت سه موتوره قیمت مناسب به ساعتی گفته میشود که در کنار کیفیت بالای ساعت، قیمت نسبتاً ارزانی در مقایسه با سایر ساعت‌های سه موتور داشته باشد. برخی از فروشگاه‌ها، ساعت‌های خود را در قالب ساعت سه موتوره به مشتری عرضه میکنند اما باید گفت که برخی از موتورهای این ساعت‌ها 

ساعت سه موتوره-saattavakol.com

غیر فعال است و در نتیجه تنها به صورت یک نما یا ظاهر در ساعت وجود دارند. معمولاً ساعت‌های سه موتوره در ویترین فروشگاه‌ها با نام ساعت طرح سه‌موتوره به فروش میرسند و عملکرد خاصی ندارند. هرچه آپشن‌ها و ویژگی‌هایی که در ساعت سه‌موتوره به کار رفته است بیشتر باشد، معمولاً قیمت بالاتری دارند. برای مثال یک ساعت سه موتوره قیمت مناسب نمیتواند ضد آب باشد و اگر شما بخواهید ویژگی ضد آب بودن را به ساعت سه موتوره خود اضافه کنید باید هزینه بیشتری بپردازید. اگر به دنبال تهیه یک ساعت سه موتوره قیمت مناسب هستید معمولاً باید قید ویژگی‌هایی مانند گارانتی و ضمانت‌های موتور ساعت را نیز بزنید زیرا هر یک از این ویژگی‌ها باعث میشود که ساعت سه موتوره شما قیمت بالاتری داشته باشد. ساعت سه موتوره قیمت مناسب دیگر نیز وجود دارد که نمیتوان آن ها را در گروه ساعت‌های اورجینال و اصل قرار داد.

 اما با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده‌اند. ساعت‌های های‌کپی جزو ساعت های تقلبی نیستند و شما میتوانید در مقابل پرداخت قیمت مناسبی یک ساعت سه موتوره های‌کپی داشته باشید. اگر به دنبال یک ساعت سه موتوره با کیفیت اورجینال هستید که دارای گارانتی یک ساله یا بیشتر باشد و بتوانید در کار‌هایی مانند شنا و ورزش‌های آبی از آن استفاده کنید و تا عمق چنده متری بتوانید آن را زیر آب فرو ببرید، معمولاً باید به اندازه هزینه‌ای که برای گوشی تلفن همراه خود کرده اید، برای تهیه ساعت نیز پول بپردازید. البته میتوانید مدل‌های مختلف ساعت سه موتوره با قیمت مناسب را که برخی از ویژگی‌های فوق را نیز دارند و از برند‌های اورجینال و اصلی هستند در فروشگاه ساعت توکل مشاهده کنید. ساعت‌هایی که در فروشگاه ساعت توکل به فروش می رسند، اغلب دارای بدنه استیل ضد زنگ و ضد حساسیت هستند و با استفاده از انرژی الکتریکی باتری کار می کنند یا با استفاده از نور خورشید خود را شارژ می کنند.

قیمت ساعت سه موتوره زنانه

قیمت ساعت سه موتوره زنانه به ویژگی های مختلفی بستگی دارد. اولین معیار و متریکی که در قیمت ساعت سه موتوره زنانه تاثیرگذار است کشوری است که کار تولید موتور ساعت را انجام داده است. موتور ساعت، یک ویژگی بسیار مهم در ساعت ها هستند که طول عمر ساعت و کیفیت آن را مشخص میکند. دایره های کوچکی که بر روی ساعت سه موتوره قرار گرفته اند نیز هر کدام ویژگی خاصی دارند و برای نمایش پارامتر خاصی به کار میروند. که همه آنها در قیمت ساعت سه موتوره زنانه تاثیر گذار است. البته باید گفت که در ساعت های تقلبی این عقربه های کوچک هیچ کار خاصی انجام نمی دهند و فقط از روی مدل های اورجینال ساعت کپی شده اند و تنها کاری که آنها انجام میدهند زیباتر کردن صفحه ساعت آنالوگ است.

ساعت سه موتوره-saattavakol.com

در اصل آنها سه موتوره نیستند. توانایی هایی که یک ساعت سه موتوره دارد بر قیمت ساعت سه موتوره زنانه تاثیرگذار است. برای مثال اگر ساعت سه موتوره شما بتوانند مصرف سوخت و مسافت طی شده را اندازه گیری کند، مطمئنا قیمتی که باید برای آن بپردازید مقدار بیشتر از مبلغی که برای تهیه ساعت آنالوگ معمولی باید پرداخت کنید. برای مشخص کردن سرعت یک شی نیز می‌توانید از ساعت های سه موتوره استفاده کنید. تنها کافیست که فاصله تعیین شده بین دو نقطه را بدانید و سپس زمانی که طول می کشد تا آن شیء یا یک شخص، این فاصله را بپیماید را با استفاده از ساعت سه موتوره تعیین کنید و با استفاده از یک فرمول ساده به سرعت متوسط شخصی که این مسافت را پیموده است دسترسی پیدا کنید. برعکس این کار را نیز می‌توانید انجام دهید. اگر سرعت متوسط یک شی مثلاً اتومبیل را بدانید و مدت زمانی که اتومبیل حرکت کرده است را اندازه‌گیری کرده باشید با قرار دادن در همان فرمول می توانید مسافت پیموده شده آن را تعیین کنید.

مورد  بعدی که در قیمت ساعت سه موتوره زنانه تاثیرگذار است، شکل و ظاهر ساعت است. قابی که برای ساعت به کار رفته است اگر از جنس استیل ضد زنگ باشد می‌تواند در قیمت ساعت سه موتوره زنانه تاثیرگذار باشد.

قیمت ساعت سه موتوره مردانه

تفاوتی که می توان برای ساعت زنانه و مردانه در نظر گرفت میزان ظرافتی است که در ساعت های زنانه به کار رفته است که مردها دوست دارند این میزان ظرافت در ساعت آن ها کم تر وجود داشته باشد. آنها دوست دارند ساعت هایی با صفحه های بزرگ، پر عقربه و پر آپشن داشته باشند. قیمت ساعت سه موتوره مردانه به موارد زیادی بستگی دارد.

اولین موردی که باید به آن اهمیت دهید تقلبی و اصل بودن ساعت است. معمولاً قیمت ساعت سه موتوره مردانه اصلی بسیار بالاتر از  قیمت ساعت سه موتوره مردانه تقلبی است. هیچ دلیلی وجود ندارد که قیمت ساعت سه موتوره مردانه اصلی کاهش پیدا کند. زیرا هزینه هایی که برای تولید یک ساعت اصلی صرف می شود و زمانی که برای تولید یک ساعت اصلی مورد نیاز است، اعداد بالایی هستند که می تواند در قیمت ساعت سه موتوره مردانه اصلی تاثیر گذار باشد. درست است که گفتیم ساعت های زنانه ظرافت دارند و این ظرافت در ساعت های مردانه کمتر دیده می‌شود، اما نکته حائز اهمیت این است که ساعت های اصلی و اورجینال همگی با ظرافت خاصی ساخته شده‌اند؛ که این ظرافت در ساعت های تقلبی دیده نمی شود. ظرافت هایی که مد نظر ما می باشد حروف چاپی یا لوگوهای واضح یا خوانا می باشند که باعث میشود قیمت ساعت سه موتوره مردانه افزایش پیدا کند. فروشگاه ساعت توکلی 

ساعت سه موتوره-saattavakol.com

ساعت توکل یک فروشگاه ساعت اینترنتی می باشد که توزیع کننده برند های اصلی و اورجینال انواع مختلف ساعت های سه موتور است. برای آگاهی از قیمت ساعت سه موتوره مردانه میتوانید به این فروشگاه مراجعه کنید.

کاربرد موتورهای ساعت سه موتوره

ساعت سه موتوره در بازار با نام ساعتهای کرونوگراف نیز معروف هستند. ساعت های سه موتوره اغلب دارای صفحات کوچک مندرج در داخل خود و در صفحه اصلی میباشند. ساعت سه موتوره همان ساعت معمولی است که امکانات و ویژگی های متفاوتی دارد. برای مثال یکی از ویژگی ها ساعت سه موتوره وجود تایمر یا زمان سنج در آنها می باشد. برای استفاده از زمان سنج در ساعت های سه موتوره دکمه هایی مانند دکمه استارت، استاپ و ریست وجود دارد. که با استفاده از آنها می توان عملکرد زمان سنج را کنترل کرد. از ساعت سه موتوره به عنوان کرنومتر نیز استفاده می شود. ساعت های هوشمندی که امروز در بازار به فروش می رسند، همه نوعی کرونوگراف هستند. کرونوگراف نام پیچیده ای است که به تایمر اختصاص داده می شود. معمولاً رانندگانی که در مسابقات اتومبیل رالی شرکت میکنند، همگی از ساعت سه موتوره استفاده می کنند.

ساعت سه موتوره-saattavakol.com

خلبان ها نیز از کرونوگراف ها برای تعیین سرعت خود استفاده می کنند. یکی دیگر از کاربردهای ساعت سه موتوره استفاده در زیردریایی ها میباشد. دنیای امروزه طوری است که باید برای هر کاری یک زمان مشخصی تعیین کنیم، حال اگر بتوانیم این زمان را با استفاده از یک ساعت ساده مشخص کنیم برای ما بسیار راحت تر خواهد بود. در این زمینه ساعت های کرونوگراف به ما کمک می کنند. از کاربردهای دیگر ساعت سه موتوره می توان به اندازه گیری ضربان قلب و یا سرعت حرکت افراد اشاره کرد. همچنین آنها دارای آلارم های هشدار می باشند که میتوانید آنها را برای زمان های خاصی تنظیم کنید تا هیچ کاری را فراموش نکنید. دقت بالای ساعت سه موتور در نشان دادن زمان نیز حائز اهمیت است. یعنی شما با پرداخت هزینه اندک می توانید چندین ویژگی را در ساعت خود ببینید. مفهوم دو ساعت در یک ساعت با استفاده از ساعت سه موتوره قابل پیاده سازی است. 

شما می توانید به راحتی کرنومتر و زمان سنج را در ساعت خود ببینید و عملکرد خود را برای انجام کارها چندبرابر کنید. ویژگی دیگر ساعت های سه موتوره زیبایی آنها می باشد. شما می توانید متناسب با سلیقه خود از مدل های متنوعی که ساعت های سه موتور دارند انتخاب کنید. ساعت سه موتوره می تواند جذابیت شما را افزایش دهد. تفاوتی که ساعت سه موتوره با ساعت آنالوگ دارد در این است که ساعت های آنالوگ دارای دو یا سه عقربه هستند که تنها زمان فعلی را می توانند به شما نشان دهند. یا در مدلهای پیشرفته تر آن می توانید تاریخ را نیز مشاهده کنید. اما ساعت های کرنوگراف یا سه موتوره ویژگی های بسیار بیشتری نسبت به ساعت آنالوگ دارند. عملکرد ساعت سه موتوره بر اساس حرکت کوارتز است. شما میتوانید با استفاده از دکمه های مختلفی که بر روی ساعت کرنوگراف تعبیه شده است شروع و توقف آن را تعیین کنید. همچنین میتوانید در آخر کار ساعت خود را ریست کنید.

فروشگاه اینترنتی ساعت توکل بزرگترین فروشگاهی است که می توانید برند های مختلف ساعت سه موتوره را در آن پیدا کنید.

سوالات متداول ساعت سه موتوره

از جمله برندهایی که از ساعت سه موتوره بهره می برند، می توان به کاسیو، رولکس، اورینت و جی شاک اشاره کرد.

کار با ساعت سه موتوره کمی پیچیده تر از سایر ساعت ها می باشد. این ساعت قابلیت تنظیم روزشمار و تاریخ شمار و ساعت را دارند. در مرحله اول خروج دسته کوک شما می توانید تاریخ و روز را تنظیم کنید. در مرحله دوم پس از خروج کامل کوک، قابلیت تنظیم ساعت در اختیار شما قرار داده می شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 4 =

پشتیبانی آنلاین