تماس با ما

۰۲۶۳۲۲۲۳۷۷۸

خرید انواع ساعت سواچ

خرید ساعت سواچ-saattavakol.com

خرید انواع ساعت سواچ

آنچه خواهید خواند:

خرید ساعت سواچ قدیمی

ما در این مقاله قصد داریم راجع به ساعت سواچ و نحوه خرید ساعت سواچ مطالبی را عنوان کنیم. ساعت مچی سواچ یک ساعت بسیار شیک و زیبا است و در سرتاسر دنیا، طرفداران بسیار زیادی دارد. ساعت سواچ برای استفاده در دورهمی‌ها، مجالس و مهمانی‌ها، گزینه بسیار مناسبی است. از طرف دیگر، ساعت سواچ، کیفیت و دوام بسیار بالایی دارد و به راحتی خراب نمی شود. اگر صاحب ساعت سواچ، سهل انگاری خاصی انجام ندهد، می‌تواند برای سالهای سال، این ساعت را در کنار خود داشته باشد. ساعت سواچ در طرح‌ها و شکل‌های مختلف تولید می‌شود و مدل مردانه و زنانه آن در بازار وجود دارد. این ساعت یک ساعت بسیار قدیمی است و تاریخ اختراع و تولید آن به سال ۱۹۸۳ میلادی بر می‌گردد. فردی به نام آقای نیکلولاس ‌‌هایک برای اولین بار ساعت سواچ را تولید کرد. ساعت مچی سواچ مانند همه ساعت‌های دیگر در ابتدا فقط افراد را از زمان آگاه می‌کرد. هر چقدر که جلوتر آمدیم ساعت مچی سواچ و انواع ساعت‌های مچی دیگر کاربردهای بسیار بیشتری هم پیدا کردند. امروزه وظیفه یک ساعت مچی به هیچ عنوان تنها محدود به نشان دادن زمان نیست، بلکه اطلاعات بسیار زیادی مانند فشارسنج، قطب نما، ارتفاع سنج، اطلاعات مربوط به وضعیت سلامتی فرد و غیره هم به ساعت مچی سواچ و بسیاری از ساعت‌های مچی دیگر اضافه شده است.

دیگر تفاوتی که بین ساعت‌ مچی سواچ جدید با ساعت‌های سواچ قدیمی وجود دارد، در طرح و شکل آن‌ها است. در گذشته، ساعت مچی سواچ و انواع دیگر ساعت مچی، خیلی دارای طرح و شکل خاصی نبودند. امروزه کاربرد ساعت مچی از یک وسیله برای اطلاع زمان به یک عضو از استایل و تیپ فرد تغییر کرده است. در واقع امروزه آقایان و خانم‌ها، ساعت مچی خود را به نحوی انتخاب می‌کنند که با لباس آنها و با تیپ و استایل آنها ست و هماهنگ باشد. البته این به این معنا نیست که ساعت‌های مچی سواچ قدیمی زیبا نبودند. بلکه  به این معناست که ساعت‌های مچی سواچ قدیمی، حالت کلاسیک داشتند و تنوع زیادی هم در شکل و ظاهر آنها نبود. تعداد رنگ‌های استفاده شده در ساعت مچی سواچ قدیمی هم بسیار محدود بود. از همان ابتدای ساخت ساعت سواچ توسط یک شرکت سوئیسی،  این ساعت محبوبیت فوق العاده ای کسب کرد و علاوه بر بازار کشور سوئیس، به بازار کشورهای دیگر هم راه 

خرید ساعت سواچ-saattavakol.com

پیدا کرد. اولین بار ساعت سواچ در ۱۲ مدل مختلف و با ظاهر بسیار زیبا و کیفیت عالی تولید شد. قیمت ساعت سواچ در ابتدای تولید آن، برابر با 39.90 تا 49.90 فرانک سوئیس بود. آنقدر محبوبیت این ساعت به سرعت رشد پیدا کرد که در پاییز همان سال اول تولید این ساعت، قیمت آن به ۵۰ فرانک رسید. شرکت تولید کننده ساعت سواچ وقتی محبوبیت فوق العاده این ساعت را دید، از این موقعیت سوء استفاده نکرد. بلکه روز به روز به کیفیت ساعت خود و همچنین به زیبایی آن اضافه کرد. همین امر باعث شد طرفداران ساعت سواچ، به صورت پیوسته در سرتاسر دنیا اضافه شوند. امروزه که حدود ۱۴۰ سال از تولید ساعت سواچ می‌گذرد، هنوز هم این ساعت یک ساعت بسیار معروف و محبوب در جای‌جای دنیا می‌باشد. امروز ساعت سواچ به کشورهای مختلف دنیا از پنج قاره‌ راه پیدا کرده است و طرفداران این ساعت محدود به جغرافیای خاصی نیستند.

خرید ساعت سواچ اتوماتیک

امروزه بیشتر ساعت‌هایی که دارای موتور مکانیکی هستند، یک موتور اتوماتیک هم دارند. سواالی که اینجا مطرح می‌شود این است که فرق بین موتور اتوماتیک با موتور مکانیکی چیست.

خرید ساعت سواچ-saattavakol.com

موتور اتوماتیک، یک نوع موتور مکانیکی است که ویژگی خود کوک شوندگی دارد. برعکس ساعت‌های مکانیکی که باید به صورت دستی کوک شوند، ساعت‌های اتوماتیک با جذب انرژی از حرکت دست صاحب ساعت کوک می‌شوند. در  قرن ۱۷ میلادی بود که برای اولین بار، موتور اتوماتیک ساعت اختراع شد و در ساعت‌های جیبی به کار گرفته شد. از آن زمان به بعد، استفاده از ساعت‌های اتوماتیک، گسترش زیادی پیدا کرد. شرکت سواچ هم از این قافله عقب نماند و در ساخت ساعت‌های خود از موتور اتوماتیک استفاده کرد. ساعت سواچ اتوماتیک امروزه محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم دنیا دارد و کیفیت آن هم بسیار بالا است. ساعت سواچ اتوماتیک وارد بازار کشور ایران هم شده است و شما می‌توانید به منظور خرید ساعت سواچ اتوماتیک به سایت‌های اینترنتی فروش ساعت و یا به فروشگاه حضوری فروش ساعت مراجعه نمایید.

خرید ساعت سواچ اصل

قیمت ساعت سواچ متناسب با رنگ و طرح و زیبایی آن متفاوت است. البته بدیهی است که وقتی ما از خرید ساعت سواچ صحبت می‌کنیم منظورمان خرید ساعت سواچ اصلی است و گرنه انواع ساعت سواچ فیک و تقلبی در بازار وجود دارند که به هیچ عنوان خرید  آنها را به شما توصیه نمی کنیم. خرید ساعت سواچ اصل و پوشیدن آن، شما را به یک فرد شیک پوش تبدیل خواهد کرد.

خرید ساعت سواچ مردانه

یک ویژگی بسیار مثبت ساعت مچی سواچ، اسپرت بودن آن است. همین ویژگی باعث می‌شود که انواع رده‌های سنی بتوانند از این ساعت استفاده کنند و در واقع ساعت مچی سواچ در بین همه افراد جامعه از مرد و زن گرفته تا تمامی سنین طرفدار دارد.

یکی از انواع ساعت سواچ مچی، ساعت سواچ مچی مردانه است. این ساعت، بسیار زیبا طراحی شده است و هر مرد با پوشیدن آن بسیار بهتر از قبل به نظر می‌آید. از آنجایی که ساعت سواچ مردانه در طرح‌ها و شکل‌های مختلف و همچنین با قابلیت‌ها و آپشن‌های متفاوت طراحی شده است هر فرد قبل از خرید ساعت سواچ مردانه باید تحقیق لازم را انجام دهد. باید هر فردی ببیند کدام یک از مدل‌های ساعت سواچ مردانه برای او مناسب است. تنوع قیمتی زیادی هم در بین انواع ساعت سواچ مردانه وجود دارد که باعث می‌شود افراد  با بودجه‌های متفاوت بتوانند اقدام به خرید این نوع ساعت کنند. به عنوان مثال وقتی که یک مرد در معدن کار می‌کند، باید به خرید ساعت سواچ مردانه ضد آب و مقاوم در برابر لجن اقدام کند. بدیهی است که قیمت چنین ساعت سواچی بالا خواهد بود. در واقع اگر ساعت سواچ، دارای خاصیت ضد آب بودن باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود. طبیعتا اگر یک کارگر معدن، هر نوع ساعت دیگری را 

خرید ساعت سواچ-saattavakol.com

خریداری کند با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد. با این وجود اگر یک مرد، شغل استادی دانشگاهی داشته باشد، می‌تواند یک ساعت مچی سواچ ارزان تر که مقاومت خیلی زیادی هم در مقابل آب و رطوبت و غیره ندارد را خریداری کند. چرا که این فرد خیلی در معرض رطوبت و آب و لجن و غیره قرار نخواهد گرفت.  

خرید ساعت سواچ-saattavakol.com

خرید ساعت سواچ زنانه

جنس بدنه بعضی از انواع ساعت مچی سواچ زنانه از پلاستیک است و نحوه طراحی آن به گونه ای است که زنان می‌توانند به صورت روزمره از آن استفاده کنند و هیچ گونه حساسیت پوستی برای آنها ایجاد نشود. در واقع پلاستیک استفاده شده در ساعت مچی سواچ، کیفیت بسیار بالایی دارد. از سوی دیگر ساعت مچی سواچ زنانه در طرح‌ها و شکل‌های مختلف تولید می‌شود و از رنگهای متنوع در ساخت آن استفاده می‌شود. این امر باعث می‌شود زنانی که سلایق مختلفی دارند بتوانند گزینه مورد نظر خود را از بین انواع ساعت مچی سواچ زنانه پیدا کنند. همچنین از بندهای متنوع و زیبایی در ساخت ساعت مچی ساعت زنانه بهره گرفته می‌شود تا به زیبایی این ساعت افزوده شود. خانم‌ها به راحتی می‌توانند متناسب با استایل و تیپ و لباس‌های خود یک ساعت مچی سواچ زنانه با بند مورد علاقه خود را پیدا کنند. 

 این نکته را هم ذکر کنیم که شرکت ساعت سازی سواچ اقدام به ساخت ساعت‌های ست مردانه و زنانه کرده است که بسیاری از زوج‌های جوان را به سمت خود جذب می‌کند. در کشور ما معمولاً قبل از مراسم عروسی، زوج‌های جوان اقدام به خرید ساعت ست می‌کنند. خرید ساعت سواچ ست می‌تواند یک گزینه بسیار خوب برای آنها باشد. در واقع اگر قرار است در مراسم عروسی یک ساعت در دست داماد و یک ساعت هم در دست عروس باشد، حتماً باید آن دو ساعت، با هم ست باشند. از سوی دیگر بهتر است که این دو ساعت دارای یک برند معتبر  باشند وگرنه از زیبایی و ابهت عروس و داماد کاسته می‌شود.

خرید ساعت سواچ مدل irony

ساعت سواچ مدل irony، یکی از انواع معروف ساعت سواچ است که محبوبیت بسیار زیادی در سرتاسر دنیا دارد.

ساعت سواچ مدل irony، یکی از انواع معروف ساعت سواچ است که محبوبیت بسیار زیادی در سرتاسر دنیا دارد. ساعت سواچ مدل irony، بسیار شیک و سبک است و پوشیدن این ساعت باعث می شود تیپ و ظاهر فرد، بسیار بهتر از قبل شود.

 این مدل از ساعت مچی سواچ هم توسط کشور سوئیس که معتبر ترین و معروف ترین کشور در زمینه ساخت ساعت است، درست شده است. ساعت مچی سواچ مدل irony، دارای قاب گردی می‌باشد و حالت آن هم اسپرت است. قطر قاب این ساعت هم ۳۷ میلی متر است. معمولاً رنگ صفحه ساعت مچی سواچ مدل irony به رنگ بژ می باشد و جنس شیشه های آن هم پلاستیک است. بدنه این نوع ساعت مچی هم از جنس آلومینیوم و بند آن از جنس فلزی است. معمولاً رنگ بند این نوع ساعت هم نقره ای است و رنگ بدنه آن هم به همین رنگ نقره ای می‌باشد. از قفل کلیپسی با محافظ برای بند این ساعت استفاده می شود. همچنین این ساعت دارای امکاناتی مانند تاریخ شمار، کرنومتر یا کرنوگراف و عقربه های شب تاب می باشد. ویژگی بسیار مثبت این مدل از ساعت مچی، مقاومت خوب آن در مقابل آب است. به نحوی که این ساعت می تواند در فشار آبی برابر با ATM3 سالم باقی بماند.

خرید ساعت سواچ‌های فیک

در هنگام خرید ساعت سواچ باید به اصل یا تقلبی بودن آن توجه جدی داشته باشید. متاسفانه در بسیاری از سایت‌های فروش ساعت و در بسیاری از فروشگاه‌های حضوری فروش ساعت، ساعت تقلبی و فیک را به جای ساعت اصلی به مشتریان می‌فروشند. ساعت سواچ اصلی دارای چند ویژگی هست که با دقت به آنها می‌توانید  در دام خرید ساعت سواچ تقلبی نیفتید. اولا ساعت سواچ اصلی دارای یک شماره سریال حک شده در پشت قاب ساعت هست که شما قبل از خرید ساعت باید آن را در سایت سواچ وارد کنید.

اگر این شماره سریال، شماره سریال صحیحی ‌باشد و ساعت شما اصلی باشد، تصویر و ویژگی‌های ساعت مچی که شما قصد خرید آن را دارید در سایت بالا می‌آید. دیگر ویژگی یک ساعت مچی سواچ اصلی، ظاهر آن است. در واقع یک ساعت اصلی دارای عقربه‌های بسیار شیک و شکیلی  است. در حالی که ساعت‌های فیک و تقلبی سواچ، عقربه‌های زیبایی ندارند. از سوی دیگر باید ساعت سواچ اصلی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبری باشد. ساعت‌های فیک و تقلبی سواچ، از این گارانتی و خدمات پس از فروش، محروم هستند. وزن یک ساعت سواچ اصلی هم معمولاً بیشتر از یک ساعت سواچ تقلبی است. این ویژگی را هم باید در هنگام خرید ساعت سواچ، مد نظر قرار دهید. با توجه به قیمت بالای ساعت سواچ اصلی، یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام خرید ساعت سواچ به آن توجه کنید، همین قیمت ساعت است. امکان ندارد که یک ساعت سواچ 

اصلی با قیمت پایین و در حد قیمت ساعت‌های فیک به فروش برسد. اگر ساعتی را مشاهده کردید که فروشنده، ادعای اصلی  بودن آن را داشت، ولی قیمت پایینی برای آن ساعت تعیین کرده بود، به اصل بودن آن شک کنید.

خرید ساعت سواچ امگا

ساعت سواچ امگا یکی از انواع ساعت‌های بسیار معروف و پر زرق و برق در دنیا می‌باشد که اتفاقاً طرفداران بسیار زیادی هم در سرتاسر دنیا و مخصوصاً در کشور ایران دارد. در سال ۲۰۲۲ میلادی بود که دو شرکت ساعت‌سازی مطرح دنیا یعنی شرکت امگا و شرکت سواچ با همدیگر همکاری کردند و یک ساعت مچی جدید و فوق العاده را به بازارهای دنیا ارائه دادند. در طراحی ساعت سواچ امگا از فضایی که الهام بخش سیارات مختلف منظومه شمسی می‌باشد، استفاده شده است. ساعت مچی سواچ امگا در ۱۱ مدل مختلف طراحی شده است که نشان دهنده ۱۱ سیاره مختلف می‌باشند. به‌ عنوان ‌مثال، ساعت مچی سواچ امگای بایو سرامیک مون یک مدل از این یازده مدل است که ظاهری شبیه به خورشید دارد. قاب این ساعت، دقیقاً هم‌رنگ خورشید است و درخشندگی خاصی دارد. مدل دیگر ساعت سواچ امگا هم شباهت زیادی به سیاره عطارد دارد. در واقع این مدل از ساعت سواچ امگا، نمادی از ادای احترام به پیام رسان بالدار سریع در سیاره عطارد است. رنگ صفحه این ساعت مچی هم به رنگ خاکستری است.

ساعت مچی سواچ امگا‌ی دیگری هم وجود دارد که سیاره ونوس را  نمایندگی می‌کند. از آنجایی که سیاره ونوس به سیاره عشق معروف است، ساعت مچی سواچ امگای ونوس هم دارای رنگ صورتی است و شماره‌های فرعی آن به صورت بیضی در روی قاب صفحه وجود دارند. در واقع طراحی این ساعت طوری است که لطافت و عشق را به یاد افراد مختلف می‌اندازد. ساعت سواچ امگا‌ی دیگری هم وجود دارد که به نمایندگی از سیاره زمین طراحی شده است. در طراحی این ساعت مچی از ترکیب رنگ آبی و سبز به منظور نشان دادن جنگل‌ها، دریا‌ها و اقیانوس‌های موجود در سیاره زمین استفاده شده است. در واقع این ترکیب رنگی، نماد طبیعت سبز و پاکی آب می‌باشد. ساعت مچی سواچ‌ دیگری هم وجود دارد که شبیه به ماه طراحی شده است. یک ساعت مچی سواچ‌ دیگر هم به نمایندگی از مریخ وجود دارد. از آنجایی که سیاره مریخ دارای سطح قرمز رنگی است، در طراحی این ساعت هم از رنگ قرمز استفاده شده است. ساعت مچی سواچ امگای دیگری هم به نمایندگی از سیاره مشتری و با رنگ برنزی طراحی شده است.

خرید ساعت سواچ-saattavakol.com

عقربه ثانیه شمار این نوع ساعت، نارنجی می‌باشد. آنقدر طراحی این ساعت مچی زیبا است که هر بیننده ای را به یاد سیاره مشتری می‌اندازد. ساعت مچی سواچ‌ امگای دیگری هم با شکل و طرح سیاره زحل وجود دارد. از رنگ بژ بسیار زیبا در طراحی این ساعت مچی استفاده شده است. همچنین یک نماد از حلقه زحل در عدد شش موجود بر روی صفحه این ساعت استفاده شده است. این ساعت مچی، یکی از شیک ترین ساعت‌های مچی دنیا می‌باشد. ساعت مچی جدید سواچ امگای دیگر از سیاره اورانوس نمایندگی می‌کند. در واقع رنگ آبی آسمانی بسیار زیبایی در طراحی این ساعت استفاده شده است که به نشانه ادای احترام آبی کمرنگ به خدای یونانی آسمان است. آنقدر طراحی این ساعت مچی زیبا است که هر بیننده ای را به یاد آسمان آبی می‌اندازد. ساعت مچی سواچ امگای دیگری هم ساخته شده است که از سیاره نپتون نمایندگی می‌کند. از آنجایی که سیاره نپتون پر از یخ است، این نوع ساعت هم آبی عمیق یخ زده را به به ذهن مخاطب متبادر می‌کند. رنگ صفحه این ساعت به رنگ آبی پررنگ است که مخاطب را به یاد سیاره پر از آب‌های یخ زده نپتون می‌اندازد. ساعت مچی سواچ امگای دیگری هم وجود دارد که بیننده را به یاد سیاره پلوتون می‌اندازد. طراحی این نوع ساعت مچی با توجه به سیاره کوتوله پلوتون، با رنگ خاکستری و شرابی انجام گرفته است که باعث شده است یک ظاهر بسیار خاص و زیبا و خوش رنگ به وجود بیاید.

سوالات متداول خرید ساعت سواچ

قیمت ساعت سواچ در ابتدای تولید آن، برابر با 39.90 تا 49.90 فرانک سوئیس بود. آنقدر محبوبیت این ساعت به سرعت رشد پیدا کرد که در پاییز همان سال اول تولید این ساعت، قیمت آن به ۵۰ فرانک رسید.

برعکس ساعت‌های مکانیکی که باید به صورت دستی کوک شوند، ساعت‌های اتوماتیک با جذب انرژی از حرکت دست صاحب ساعت کوک می‌شوند.پس ساعت اتوماتیک بهتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 15 =

پشتیبانی آنلاین