تماس با ما

۰۲۶۳۲۲۲۳۷۷۸

خرید جدیدترین ساعت‌های دیواری

خرید ساعت دیواری-saattavakol.com

خرید جدیدترین ساعت‌های دیواری

خرید ساعت دیواری یکی از مهم ترین جنبه های زیبا سازی خانه به شمار می‌آید. ساعت دیواری از پرکاربرد ترین ساعت های موجود می‌باشد. خرید ساعت دیواری برای هر خانه یا محل کار در جهت زیبا سازی و نظم بخشی در روزمرگی هر شخص موثر است. ساعت دیواری مدرن علاوه بر نمایش دقیق زمان، جنبه دکوراتیو نیز دارد که جلوه بسیار زیبایی به محل کار یا خانه می‌دهد. فروشگاه ساعت توکل با عرضه تنوع در مدل و سبک‌های گوناگون و طراحی‌های شیک و جدید تلاش نموده تا خرید ساعت دیواری منحصر به فرد را تجربه نمایید و از انتخاب خود خرسند و راضی باشید. ساعت دیواری عضوی جدا نشدنی از دیوارهای محیط‌های کاری و منازل است که در سبک‌های زیادی عرضه می‌شود.

آنچه خواهید خواند:

قیمت ساعت دیواری مدرن

قیمت ساعت دیواری مدرن با توجه به طرح های بسیار متنوع، شیک و جذاب قیمتی متفاوت خواهد داشت. خلاقیت به کار رفته در ساعت‌ها، قیمت ساعت دیواری مدرن را تنوع بخشیده و حق انتخاب را برای مشتری گسترده کرده است. مشتری می‌تواند با خرید ساعت دیواری، نسبت به نوع نیاز و فضای کار و زندگی خود یکی از متنوع ترین محصولات را انتخاب نماید. ساعت دیواری‌های مدرن انواع زیادی دارد از انواع آن می‌توان به ساعت دیواری ساخته شده از ام دی اف، ساعت دیواری پازلی، ساعت دیواری رزینی یا حتی ساعت دیواری چوبی و فلزی اشاره کرد. سادگی و خلاقیت در این نوع از ساعت‌ها از ویژگی بارز آن‌ها می‌باشد. قیمت ساعت دیواری مدرن با توجه به انواع نام برده شده متفاوت می‌باشد. خرید ساعت دیواری جدید برای تغییر دکوراسیون منزل پیشنهاد می‌شود.

خرید ساعت دیواری-saattavakol.com
خرید ساعت دیواری-saattavakol.com

قیمت ساعت دیواری چوبی کلاسیک

قیمت ساعت دیواری چوبی کلاسیک معمولا از ساعت دیواری‌های مدرن کمتر و به صرفه تر می‌باشد. ساعت دیواری چوبی کلاسیک از قدیمی ترین انواع ساعت دیواری می‌باشد. خرید ساعت دیواری چوبی به شدت برای افراد با سلیقه کلاسیک توصیه می‌شود. قیمت ساعت دیواری چوبی کلاسیک با توجه به مدل طرح آن متفاوت بوده و تنوع قیمتی زیادی دارد. با تغییر در طراحی ساعت دیواری چوبی کلاسیک و به روز شدن آن‌ها و ساخته شدن این نوع از ساعت با عنصر طبیعی یعنی چوب هیچگاه این نوع از ساعت‌ها قدیمی و منسوخ نمی‌شوند. بعد از گذشت مدتی که ساعت‌های پلاستیکی و مدرن بیشترین فروش را  داشتند، ساعت‌های کلاسیک و چوبی جایگاه خود را دوباره به دست آوردند و دوباره به بازار بازگشتند. این مدل از ساعت‌ها هنوز از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار هستند و 

طرفداران زیادی دارند. ساعت دیواری چوبی کلاسیک در قاب و فریم‌های مختلفی از جمله ساعت چوبی، فلزی و گاها پلاستیکی با اعداد ساده، برجسته لاتین و رومی با موتور ثانیه شمار بر روی صفحه در بازار دیده می‌شود. به جرات می‌توان گفت ساعت دیواری چوبی کلاسیک با تمامی دکورها علی الخصوص دکورهای کلاسیک ست می‌شود. می‌توان با خرید ساعت دیواری کلاسیک رنگ و لعابی تازه به محیط خود بخشید.

ساعت دیواری لوتوس

ساعت دیواری لوتوس بهترین انتخاب برای افرادی است که قصد خرید ساعت با برند داخلی را دارند. کیفیت ساخت این ساعت‌ها بسیار بالا بوده و خدمات پس از فروش بسیار خوبی دارند. شرکت لوتوس از بهترین شرکت‌های تولید کننده ساعت دیواری می‌باشد. ساعت دیواری لوتوس طرح منحصر به فرد و فوق العاده زیبایی دارد این شرکت مشتریان زیادی دارد و با تولید انواع ساعت لوتوس با کیفیت گام بزرگی در صنعت ساعت سازی برداشته شد. فروشگاه ساعت توکل ساعت‌های با کیفیت لوتوس را با قیمت مناسب ارائه می‌نماید. با خرید ساعت دیواری لوتوس  خیال مشتری از مدل و کیفیت آن تا چند سال راحت است. ویژگی ساعت دیواری لوتوس که وجه تمایز این ساعت نسبت به رقبا می‌باشد موارد زیر هستند:

خرید ساعت دیواری-saattavakol.com
  • جنس قاب: معمولا جنس قاب ساعت لوتوس چوب، فلز یا ترکیبی از آن‌ها می‌باشد.
  • ثانیه شمار: ثانیه شمار در این ساعت به دو صورت دارای ثانیه شمار و بدون ثانیه شمار است که در نوع بدون ثانیه شمار این ساعت صدایی از عقربه‌ها ایجاد نمی‌شود. برای افراد حساس به صدای ثانیه شمار خرید ساعت دیواری بدون ثانیه شمار توصیه می‌شود.
  • مصرف انرژی در ساعت‌های لوتوس بسیار کم است و مدت زمان طولانی لازم است تا باتری آن تمام شود.
  • ساعت دیواری لوتوس طراحی بسیار شکیل و جذابی دارد. طراحی آن وجه تمایز آن نسبت به رقبا است.
  • وزن ساعت دیواری لوتوس بسته به شکل ظاهری آن بین 3 تا 5 کیلوگرم می‌باشد.
  • فناوری به کار گرفته شده در این ساعت از نوع کمپانی کوراتز می‌باشد که خرید این نوع از ساعت خرید ساعت دیواری مطمئن را به شما تلقی می‌دهد که بسیار دقیق است و خطای بسیار جزئی دارد.
خرید ساعت دیواری-saattavakol.com

خرید موتور ساعت دیواری

خرید موتور ساعت دیواری دارای اهمیت بالایی است چرا که بعد از خراب شدن موتور ساعت دیواری آن ساعت دیواری بلا استفاده می‌شود که باید خرید ساعت دیواری جدید را تجربه نمود. اما با تعویض موتور ساعت دیواری دوباره می‌توان آن را احیا نمود.  موتور ساعت دیواری دو نوع می‌باشد. روان گرد و تیک تاک.

  • موتور ساعت دیواری روان گرد از نوع بی صدا بوده و موتور آن به صورت متناوب می‌چرخد و مکثی ندارد. با خرید موتور ساعت دیواری روان گرد برای افرادی که به صدای ساعت دیواری حساس هستند صدایی از این نوع چرخ دنده و موتور شنیده نمی‌شود و هنگام خواب صدای روان گرد ساعت شنیده نمی‌شود و می‌توان خوابی آرام را تجربه کرد.
  • نوع دیگر موتور ساعت دیواری، موتور تیک تاک می‌باشد. در این نوع موتور در هر ثانیه‌ای که چرخ دنده می‌چرخد یک مکثی انجام می‌شود و در این نوع موتور صدای ثانیه شمار به گوش می‌رسد.

اندازه شفت موتور ساعت دیواری یک اندازه بین المللی می‌باشد که در تمامی کارخانه‌های جهان باید این اندازه رعایت شود و تمامی موتورهای ساعت دیواری باید به همین اندازه تولید شوند. در نتیجه ابعاد طول و عرض و ارتفاع آن‌ها ثابت و یکسان می‌باشد. اندازه موتور به صورت استاندارد باید عرض 5.6 میلی متر، طول 5.6 میلی متر و ارتفاع 1.6 میلی متر داشته باشد. اکثر این موتورها در کشور چین یا تایوان ساخته می‌شوند که کیفیت موتورهای تایوان به نسبت بهتر از کیفیت موتورهای چینی می‌باشد.

خرید ساعت دیواری آینه‌ای شیک

خرید ساعت دیواری آینه‌ای شیک، لازمه زیبایی برای هر خانه‌ای می‌باشد. در ساعت دیواری آینه‌ای شیک بر خلاف ساعت‌های کلاسیک، از بخش زیادی آینه استفاده شده است و نقش و نگار اضافی در این نوع ساعت دیده نمی‌شود.

انعکاس نور در این ساعت‌ها باعث زیبایی آن شده و درخشش بسیار زیبایی دارد. در این نوع از ساعت آینه‌ای با ضخامت 4 میلی متر که انعکاس نور بالایی دارد دیده می‌شود. بدنه ساعت دیواری آینه‌ای از ام دی اف می‌باشد. معمولا عقربه‌های ساعت دیواری آینه‌ای به صورت کلاسیک می‌باشد که همین امر باعث زیبایی دو چندان آن است. برای اکثر دکوراتیو مدرن هر خانه خرید ساعت دیواری آینه‌ای توصیه می‌شود که فضای خانه را مدرن و جذاب می‌نماید. رنگ استفاده شده در ساعت دیواری آینه‌ای رنگ پلی استر است که در براق و شفاف شدن بدنه این ساعت موثر می‌باشد. اوج هنر و خلاقیت در این ساعت‌ها دیده می‌شود که با نصب بر روی دیوارهای فانتزی زیبایی آن جلوه می‌نماید. با خرید ساعت دیواری و نصب این ساعت بر روی دیوارهایی با پس زمینه روشن و مکانی پر نور می‌توان جلوه‌ای بی نظیر به محل کار یا منزل خود داد. با خرید ساعت دیواری آینه‌ای شیک این اطمینان را داشته باشید که از مدرن ترین و پر فروش ترین ساعت دیواری بهره مند می‌شوید.

خرید ساعت دیواری-saattavakol.com

خرید ساعت دیواری چوبی بزرگ

خرید ساعت دیواری چوبی بزرگ مناسب افراد دارای سلیقه کلاسیک و فضای مناسب محل کار و منزل است. ساعت‌های چوبی بزرگ طرفداران خاص خود را دارد. این نوع از ساعت از قدیمی ترین انواع ساعت دیواری می‌باشد که قابلیت ست کردن با انواع دکوراسیون را دارد. ساعت دیواری چوبی بزرگ را می‌توان در هر جای خانه بر روی دیوار نصب نمود.

خرید ساعت دیواری-saattavakol.com

 این مدل از ساعت‌ها ظاهری بسیار شیک و جنس مقاومی دارند که با وسایل دکوری خانه قابلیت ست شدن دارند. در خرید ساعت دیواری چوبی بزرگ باید به مدل‌های مختلف آن دقت داشت تا بر اساس سلیقه یکی از انواع گرد، بیضی، دایره، مستطیل و مربع را انتخاب نمود. خرید ساعت دیواری چوبی مستطیل باعث کشیده نشان دادن دیوار می‌شود که برای خانه‌های بزرگ مناسب می‌باشد که یکی از مزیت خرید ساعت دیواری چوبی بزرگ همین امر است. قیمت ساعت دیواری چوبی بسته به نوع چوب، دست ساز بودن یا کارخانه‌ای بودن آن و برند آن متغیر است. طی تحقیقات به عمل آمده وجود وسایل چوبی علی الخصوص ساعت چوبی در خانه باعث کاهش استرس روزانه فرد می‌شود چرا که انسان با دیدن وسایل چوبی و خرید ساعت دیواری چوبی به یاد طبیعت می‌افتد و آرامش خاصی کسب می‌نماید. خرید ساعت دیواری بزرگ معمولا برای خانه یا فضای کاری بزرگ مناسب است تا با طرح زیبای خود آن فضا را جذاب نماید.

سوالات متداول خرید ساعت دیواری

خرید ساعت دیواری چوبی به شدت برای افراد با سلیقه کلاسیک توصیه می‌شود. قیمت ساعت دیواری چوبی کلاسیک با توجه به مدل طرح آن متفاوت بوده و تنوع قیمتی زیادی دارد.

  • مصرف انرژی در ساعت‌های لوتوس بسیار کم است و مدت زمان طولانی لازم است تا باتری آن تمام شود.
  • ساعت دیواری لوتوس طراحی بسیار شکیل و جذابی دارد. طراحی آن وجه تمایز آن نسبت به رقبا است.
  • وزن ساعت دیواری لوتوس بسته به شکل ظاهری آن بین 3 تا 5 کیلوگرم می‌باشد.
  • فناوری به کار گرفته شده در این ساعت از نوع کمپانی کوراتز می‌باشد که خرید این نوع از ساعت خرید ساعت دیواری مطمئن را به شما تلقی می‌دهد که بسیار دقیق است و خطای بسیار جزئی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

پشتیبانی آنلاین