تماس با ما

۰۲۶۳۲۲۲۷۷۸

چگونه یک ساعت Omax اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

چگونه یک ساعت Omax اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

چگونه یک ساعت Omax اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

ساعت‌های Omax از جمله برند های محبوب و معروف در صنعت ساعت سازی می ‌باشند که در سطح جهانی از طرفداران بسیار زیادی برخوردارند. برند Omax در سال ۱۹۴۶ در کشور سوئیس تاسیس شد و توانست جایگاه ویژه‌ ای را در دنیای ساعت ‌ها پیدا کند. ساعت ‌های Omax به دلیل مقرون به صرفه بودن و کیفیت بسیار بالایی که دارند از محبوبیت بیشتری در میان سایر برند های ساعت برخوردارند. به همین خاطر است که امروزه سوالی که افراد را درگیر خود کرده است این است که چگونه یک ساعت Omax اصل را از تقلبی تشخیص دهیم. بهتر است بدانید که تمامی ساعت‌ های Omax از طراحی‌ های متنوع و با دوامی برخوردارند و از لحاظ شیک و منحصر بودن قابل مقایسه با سایر برند ها نمی‌ باشند. ساعت ‌های Omax در سبک‌ های مختلفی تولید می ‌شوند که این تنوع موجب شهرت و محبوبیت بیشتر در میان افراد شده است. البته این تنوع موجب شده تا ساعت ‌های Omax نسخه های فیک و غیر اصل نیز داشته باشند و همین امر موجب به این سوال خواهد شد که چگونه یک ساعت Omax اصل را از تقلبی تشخیص دهیم. در این مقاله سعی داریم تا چندی از نکات مهم در رابطه با اینکه چگونه یک ساعت Omax اصل را از تقلبی تشخیص دهیم را برای شما عزیزان ذکر کنیم تا بتوانید ساعت اورجینال و اصل Omax راتهیه کنید.

قبل از اشاره به این موارد بهتر است بدانید که تنوع ساعت‌ های Omax از کلاسیک، رسمی، اسپرت و مدرن تشکیل شده‌ اند که منجر به پاسخگویی نیاز های افراد مختلف شده است. به جرات می ‌توان گفت که تمامی ساعت ‌های Omax از تکنولوژی کوارتز استفاده می ‌کنند و از دقت بالایی برخوردارند. بهتر است این نکته را نیز بدانید که برخی از ساعت ‌های Omax از موتور های اتوماتیک برخوردارند که این موضوع برای علاقمندان به ساعت ‌های مکانیکی بسیار حائز اهمیت و جذاب می ‌باشد. بهتر است بدانید که در ساخت ساعت ‌های Omax از مواد با کیفیت و بسیار مرغوبی استفاده می‌ شود تا در برابر شرایط مختلف محیطی از مقاومت بالایی برخوردار باشند. در ساخت این ساعت‌ ها از فلزات ضد زنگ، شیشه ‌های معدنی ضد خش و بند های چرمی با کیفیت استفاده می ‌کنند که این امر موجب می ‌شود ساعت ‌های Omax ضد آب باشند و در تمامی شرایط آب و هوایی از مقاومت بالایی برخوردار باشند.

نکاتی در ارتباط با تشخیص ساعت اصل از تقلبی

بهتر است بدانید که یکی دیگر از ویژگی‌ های ساعت ‌های Omax که کمک می‌ کند که چگونه یک ساعت Omax اصل را از تقلبی تشخیص دهیم این است که بدانید این ساعت‌ ها از قیمتی مقرون به صرفه در عوض کیفیتی بسیار بالا برخوردار هستند.

همانطور که در طول مقاله نیز به این موضوع اشاره کردیم، ساعت‌ های Omax اصل بسیار با کیفیت بوده و از ویژگی‌ های ظاهری زیادی برخوردار می ‌باشند. اما با این وجود نسخه‌ های فیک و تقلبی این ساعت نیز در بازار دیده می ‌شود و سوال مهمی که در این رابطه وجود دارد این است که چگونه یک ساعت Omax اصل را از تقلبی تشخیص دهیم. ممکن است تشخیص ساعت Omax اصل از نسخه تقلبی آن کمی سخت باشد، اما با توجه کردن به برخی جزئیات که در این بخش ذکر خواهیم کرد، می ‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید و ساعت Omax اصل را تهیه کنید.

  • بهتر است در ابتدا به کیفیت ساخت و مواد استفاده شده در ساعت توجه کنید. در ساعت ‌های Omax اصل از فلزات مقاوم و شیشه ‌های ضد خش استفاده می ‌کنند و این موضوع در ساعت ‌های فیک کاملاً برعکس می ‌باشد. در ساعت ‌های تقلبی، پلاستیک و فلزات ضعیف ‌تر با شیشه ‌های بی ‌کیفیت به چشم می‌ خورند که می ‌توانید از این طریق به تشخیص ساعت اصل و غیر اصل بپردازید.
  • اما بسیاری از افراد معتقدند که نمی‌ توانند کیفیت ساخت مواد استفاده شده در ساعت را مورد توجه قرار دهند و مجدد این سوال را دارند که چگونه یک ساعت Omax اصل را از تقلبی تشخیص دهیم، بدون اینکه نیازی به سنجش مواد و کیفیت ساعت داشته باشیم. در این مرحله بهتر است شما لوگو و جزئیات حکاکی شده را مورد توجه خود قرار دهید. بهتر است بدانید که در تمامی ساعت ‌های اصل هر برندی، شماره سریال و سایر اطلاعات روی قاب کاملاً تمیز و با دقت حکاکی شده‌ اند در صورتی که در ساعت ‌های فیک و تقلبی، حکاکی‌ ها با جزئیات کم و کمرنگ ‌تر انجام شده ‌اند.
  • نکته جالب توجه دیگری که در رابطه با مقایسه ساعت اصل و غیر اصل وجود دارد این است که به صدای حرکت عقربه‌ ها توجه کافی داشته باشید. در ساعت ‌های اصل، صدای حرکت عقربه ‌های آن ها صدایی کم داشته و روان حرکت می ‌کنند.
  • وزن ساعت نیز یکی دیگر از ویژگی ‌های مهمی است که در هنگام خرید ساعت Omax باید به آن توجه کنید. ساعت ‌های Omax از نمونه ‌های تقلبی خود سنگین ‌تر بوده چرا که از مواد با کیفیت ‌تری ساخته شده ‌اند.
  • در پاسخ به این سوال که چگونه یک ساعت Omax اصل را از تقلبی تشخیص دهیم باید بگوییم که بهتر است خرید خود را از فروشگاهی معتبر و امن انجام دهید.
  • بهتر است به این موضوع نیز توجه داشته باشید که ساعت‌ های Omax اصل از گارانتی معتبر برخوردارند. در صورتی که ساعت مورد نظر شما از گارانتی برخوردار نبود قطعاً ساعت تقلبی و غیر اصل می‌ باشد.

 

ویژگی ساعت های Omax

ویژگی ساعت های Omax

اگر قصد خرید ساعتی اصل و با کیفیت را دارید و یکی از انتخاب ‌های شما ساعت ‌های Omax می‌ باشد، بهتر است این بخش از مقاله را با دقت مطالعه نمایید تا با ویژگی ‌های منحصر به فرد این ساعت آشنا شوید.

همانطور که قطعاً می‌ دانید ساعت ‌های Omax از ویژگی ‌های خاص و منحصر به فردی برخوردار هستند که توانسته ‌اند در دنیای ساعت ‌ها خود را در میان علاقه ‌مندان به خوبی نشان دهند.

  • از جمله ویژگی ‌های محبوب ساعت‌ های Omax می ‌توان به طراحی متنوع و شیک این برند اشاره کرد. برند Omax در طراحی از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و با سبک‌ های مختلفی که تولید کرده است توانسته تا مشتریان زیادی را به خود جذب کند.
  • ساعت Omax از قیمتی مقرون به صرفه برخوردار است و این ویژگی منحصر به فرد منجر شده تا افراد با بودجه ‌های مختلف بتوانند از ساعت‌ های این برند اصیل استفاده کنند.
  • کیفیت ساخت ساعت یکی از ویژگی‌ های مهم و حیاتی در رابطه با خرید ساعت می‌ باشد که افراد هنگام خرید آن بسیار به این موضوع توجه می‌ کنند. در پاسخ به این سوال که چگونه یک ساعت Omax اصل را از تقلبی تشخیص دهیم باید بگوییم که توجه داشته باشید تا ساعت از شیشه‌ های معدنی ضد خش، بند های چرمی مقاوم و استیلی ضد زنگ ساخته شده باشد. در واقع ساعتی با داشتن این ویژگی ‌ها ساعت اصل می ‌باشد که از عمر طولانی برخوردار بوده و در برابر ضربه‌ ها مقاوم است.
  • ساعت ‌های Omax از تکنولوژی کوارتز برخوردار بوده و از دقت بسیار بالایی برخوردارند.
  • تقریبا تمامی ساعت‌ های این برند از قابلیت ضد آب بودن برخوردار هستند و می ‌توانند تا عمق مشخصی از آب دوام بیاورند.

سخن آخر

شما می‌ توانید برای تهیه ساعت‌ های Omax اصل با کارشناسان تیم ما یعنی تیم ساعت توکل تماس حاصل نمایید و یا به بخش دسته ‌بندی ساعت ‌ها در این سایت مراجعه نمایید. بهتر است بدانید که کارشناسان زبده و ماهر ساعت توکل به این سوال که چگونه یک ساعت Omax اصل را از تقلبی تشخیص دهیم به صورت حرفه ‌ای و جامع توضیح داده ‌اند. برای دریافت مشاوره‌ های رایگان در خصوص خرید ساعت‌ های Omax با شماره ‌هایی که در این بخش درج کرده‌ ایم تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *