تماس با ما

۰۲۶۳۲۲۲۳۷۷۸

ساعت اتوماتیک

ساعت اتوماتیک-saattavakol.com

ساعت اتوماتیک

ساعت اتوماتیک چیست؟

ساعت اتوماتیک، ساعت‌هایی هستند که دارای موتور اتوماتیک می‌باشند. موتور اتوماتیک ساعت به موتوری گفته می‌شود که همان قابلیت‌های موتور مکانیکی ساعت را دارد ولی می‌تواند به صورت خود به خود و بدون نیاز به دخالت انسان کوک شود. می‌دانید که ساعت‌های مکانیکی باید به صورت دستی کوک شوند. در واقع ساعت اتوماتیک از حرکت دست فرد، انرژی دریافت می‌کند و با همین انرژی، ساعت را به صورت خودکار کوک می‌کند. همین که فرد ساعت را در دست خود بیندازد و از آن استفاده کند برای کوک شدن خودکار ساعت کافی است. در واقع ساعت‌های اتوماتیک تنها وقتی با مشکل مواجه می‌شوند که به مدت بسیار طولانی از آنها استفاده نشود و هیچ انرژی را از دست فرد دریافت نکنند.

آنچه خواهید خواند:

تاریخچه ساعت اتوماتیک

ساعت اتوماتیک یکی از مدرن ترین ساعت های موجود در بازار است که از سال 1770 اقدام برای تولید آن صورت گرفت. ساعت های مکانیک از وزن های بیرون از مرکز پیکربندی پیروی می کند. این ساعت ها اجزای بیشتر و پیچیده تر دارند ولی از آن جا که به صورت اصولی و برنامه ریزی شده تولید شده است نیاز به مراقبت و نگهداری راحت تری دارد. در واقع تا موقعی که مچ دست شما در حال حرکت است، این ساعت نیز کارکرد دارد. اولین طرح ساعت های اتوماتیک توسط هوبرت سارتون مخترع فرانسوی شد. مردم فرانسه در سال 1780 این افتخار را داشتند که اولین ساعت های اتوماتیک جیبی را خریداری کنند. ولی لوییز برگوت پس از این که در سال 1880 متوجه شد که ساعت های تولیدی خود اطمینان چندانی ندارد تولید آن را متوقف کرد. سپس ساعت سازی اترنا در سال 1948 یاتاقان های توپی را برای ساعت های اتوماتیک تولید نمود.

بهترین ساعت اتوماتیک

ساعت‌های اتوماتیک متنوع و زیادی در بازار وجود دارند ولی همه آن‌ها کیفیت لازم را ندارند و به بیان دیگر ارزش خرید ندارند.

در هنگام خرید ساعت اتوماتیک باید به مارک آن و به اصل و تقلبی بودن آن توجه جدی داشته باشید. در این قسمت قصد داریم چند برند برتر ساعت مچی اتوماتیک در دنیا را نام ببریم. البته این برندها فقط در ساعت‌های اتوماتیک شناخته شده نیستند بلکه در ساخت همه انواع ساعت های مچی، این برندها بی نظیرند.. برند ساعت فردریک کنستانت، برند ساعت فورتیس (Fortis)، برند ساعت آلپینا (Alpina)، برند ساعت ورساچه (Versace)، برند ساعت کوین واچ (Coinwatch)، برند ساعت سیکو (Seiko)، برند ساعت ای وی ایت (Avi-8)، برند ساعت سیتیزن (Citizen)، برند ساعت اورینت (Orient) و برند ساعت رومانسون (Romanson) از بهترین برندهای موجود در دنیا در زمینه ساخت ساعت اتوماتیک هستند. واقعا اگر کسی بتواند یکی از این ساعتها را برای خود خریداری کند نعمت یزرگی را به دست آورده است. این برندها بسیار ارزشمند هستند و به هیچ عنوان با برندهای متفرقه ای که در بازار به وفور پیدا می‌شوند قابل قیاس نیستند.

ساعت اتوماتیک-saattavakol.com

قیمت ساعت اتوماتیک

ساعت های اتوماتیک از اجزای مختلفی ساخته می شود که قیمت آن ها با یکدیگر تفاوت دارند. برخی از برندها دارای کیفیت بالایی هستند که نباید برای کاهش هزینه آن را نادیده گرفت. برای قیمت گذاری ساعت اتوماتیک باید موارد مختلفی از جمله ساختار ساعت، قطعات آن، نحوه کارکرد و … را در نظر بگیرید. برای این که قیمت مناسب را در عین کیفیت در کنار یکدیگر داشته باشید باید ساعت مورد نیاز خود را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. ساعت توکل تمامی اجناس خود را از نمایندگی دریافت می کند و بدون واسطه برای مشتریان ارسال می کند. بنابراین شما می توانید لیست قیمت دقیق و روز انواع ساعت های اتوماتیک را از این فروشگاه دریافت کنید.

اتوماتیک در ساعت به چه معناست؟
حرکات خودکار که اغلب به آن “خود پیچشی” گفته می شود، انرژی را از طریق حرکت طبیعی مچ دست پوشنده مهار می کند. ساعت‌های با حرکات خودکار بسیار محبوب هستند زیرا استفاده‌کننده برای اطمینان از کارکرد مداوم، نگران پیچیدن روزانه ساعت نیست.

ساعت اتوماتیک-saattavakol.com

معایب ساعت اتوماتیک

ساعت های اتوماتیک برای کارکرد نیاز به حرکت دست دارند. این افراد بهتر است که در شب ساعت را از روی دست باز کنند زیرا نیروی این ساعت ها بین 36 الی 72 ساعت بعد از بین خواهد رفت. همچنین امکان عقب ماندن این ساعت ها نیز وجود دارد. بنابراین افرادی که در طول روز فعالیت دارند می توانند از این ساعت ها استفاده کنند. با این وجود نمی توان عیب چندانی را برای این ساعت ها تعیین کرد. ساعت اتوماتیک از قطعات پیچیده ای ساخته شده است 

و قطعات زیادی در آن وجود دارد به همین دلیل نمی توان آن را به هر تعمیرگاهی سپرد. همچنین این ساعت ها انرژی کمی را در خود ذخیره می کنند و در صورتی که مدتی بر روی مچ دست قرار نگیرد باید برای کارکرد مجدد آن را کوک کرد.
قیمت بالای این ساعت ها و ساعت هوشمند در نظر بسیاری از افراد یکی از معایب آن به شمار می رود. ولی دلیل بالا بودن قیمت این محصول کیفیت بالای آن می باشد.

ساعت اتوماتیک اورجینال

ساعت مچی با قرارگیری بر روی دست احساس خوبی را به افراد می دهد. این ساعت ها می توانند با لباس های شما ست شده و اعتماد به نفس را چندین برابر کنند. پیش از خرید ساعت مچی ابتدا باید برند خود را انتخاب کرده و قیمت آن را نیز برآورده کنید. ساعت اتوماتیک اورجینال یکی از نمونه ساعت های اصل و باکیفیت است و ساختاری بسیار استاندارد دارد. تشخیص ساعت اورجینال از فیک نیاز به شناخت از این محصول دارد. به همین دلیل برای این که از اصل بودن ساعت ها مطمئن شوید باید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. ساعت توکل این ساعت های اورجینال را به فروش می رساند. جهت سفارش تماس بگیرید.

ساعت اتوماتیک-saattavakol.com

خرید ساعت اتوماتیک اصل ارزان

این ساعت ها با وجود این که سال ها از قدمت آن می گذرد باز هم طرفدارن بسیاری دارد. این محصول در لیست ساعت های لوکس و کلاسیک می باشد. بسیاری از افراد به دنبال خرید ساعت های اصل و اورجینال هستند ولی حاضر نیستند برای خرید آن هزینه بالایی را پرداخت کنند. برای این که ساعت اتوماتیک باکیفیت داشته باشید نیاز به پرداخت هزینه بالایی است. بر این اساس بهتر است که برای خرید این ساعت ها بر روی کیفیت ساعت ها متمرکز شوید. ساعت توکل یکی از فروشگاه های معتبر است که در طی سال ها فعالیت خود رضایت مندی بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است.
ساعت توکل تمامی ساعت های اصل و اورجینال های خود را بدون واسطه و به صورت مستقیم برای مشتریان ارسال می کند. جهت استعلام قیمت ساعت اصل ارزان خود از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با ساعت توکل تماس بگیرید.

ساعت اتوماتیک-saattavakol.com

ساعت مچی مردانه اتوماتیک بدون باتری

یکی از بزرگ ترین تفاوت بین ساعت های مکانیک با سایر ساعت ها در عدم نیاز به باتری ساعت اتوماتیک است. این ساعت ها با استفاده از نبض و حرکت دست کار می کند و تا زمانی که مچ دست شما در حال حرکت است، عقربه ها نیز کار خواهند کرد. این ساعت ها خود کوک هستند و موتور آن برندهای مختلفی دارد. برای این که سلامت این محصول حفظ شود باید به صورت اصولی از آن نگهداری کنید. در حال حاضر طرح ها و مدل های مختلفی از ساعت مچی مکانیکی مردانه در بازار موجود است که چشم ها را به خود ذخیره می کند. شما می توانید مدل این ساعت ها را با لباس خود ست کرده و هماهنگی جذابی را ایجاد نمایید. اما نوع اتوماتیک علاوه بر این که بدون باطری کار می کند، عقربه های روان تری دارد. این عقربه ها برخلاف سایر نمونه ها که کارکردی شبیه به تیک تاک دارند، بسیار نرم کار کرده و رضایت بخش می باشد.


برای مطالعه بیشتر درباره ساعت سه موتوره میتوانید

سرویس ساعت اتوماتیک

در صورتی که به سلامت و کیفیت ساعت خود اهمیت می دهید باید به موقع و به صورت اصولی آن را سرویس کنید. ساعت نیز مانند هر وسیله دیگر از قطعات مختلفی تولید شده است که نیاز به رسیدگی دارد. برای این که از فرسودگی قطعات جلوگیری کنید و عمر ساعت را افزایش دهید بهتر است سرویس کردن ساعت را فراموش نکنید. همچنین سرویس کردن ساعت ها این قابلیت را فراهم می کند که در صورت خرابی هزینه کمتری را برای شما به دنبال داشته باشد.

تنظیم ساعت اتوماتیک

ساعت اتوماتیک، تنظیم خاصی ندارد که شما پس از آن برنیایید و کوک کردن آن هم به صورت خودکار و با انرژی موجود در دست کاربری که ساعت بر دستان او است، صورت می‌پذیرد. در واقع بیشتر تنظیماتی که یک ساعت اتوماتیک دارد در ساعت‌های عادی هم موجود هستند و با کمی توجه و با جستجو در اینترنت می‌توانید آن‌ها را متوجه شوید. در صورت خرید ساعت اتوماتیک از سایت ساعت توکل، همکاران ما پاسخگوی سوالات شما در زمینه تنظیم ساعت اتوماتیک هستند.

ویژگی یک ساعت اتوماتیک چیست؟
یکی از شگفت انگیزترین ویژگی های ساعت اتوماتیک، طول عمر آن است. برخلاف ساعت‌های باتری‌دار یا کوارتز، با ساخت درست، یک ساعت اتوماتیک عمر نامحدودی دارد و تنها زمانی که کاربر از حرکت دادن مکانیزم‌های داخلی ساعت خودداری کند، متوقف می‌شود.

ساعت اتوماتیک زنانه

سالها است که ساعت مچی، تنها کاربرد مشخص کردن ساعت برای فرد را ندارد بلکه کاربرد دیگری برای بهتر کردن تیپ فرد را هم دارا است. در واقع بسیاری از افراد، ساعت مچی را برای خوشتیپ تر شدن بر دستان خود می‌بندند نه برای اطلاع از ساعت.

پس از اینکه گوشی‌های تلفن همراه عمومیت پیدا کردند و هر فردی در جیب خود دارای یک یا چند گوشی تلفن همراه شد اطلاع پیدا کردن از زمان، راحت تر از گذشته شد. هر فردی می‌تواند با نگاه کردن به صفحه گوشی خود از زمان مطلع شود. در واقع پس از عمومیت پیدا کردن گوشی تلفن همراه، کارکرد ساعت مچی بیش از پیش به سمت کارکرد دوم آن یعنی خوشتیپ کردن افراد کشیده شد. در مورد خانمها کارکرد دوم ساعت مچی بیشتر از کارکرد اول آن اهمیت داشته و دارد. در واقع خانمها ساعت مچی را بخشی از استایل خود می‌دانند. در مورد ساعت مچی اتوماتیک زنانه هم شرایط به همین نحو هست و خانمها اهمیت بسیار زیادی به ظاهر ساعت می‌دهند. ساعت اتوماتیک زنانه هم در طرح‌ها و مدل‌های مختلف و توسط کشورها و کارخانه‌های مختلف تولید می‌شود. در کل، خانم‌ها علاقه زیادی به خرید ساعت اتوماتیک زنانه دارند و به همین دلیل، همواره این محصول از پرفروش ترین ساعتهای 

ساعت اتوماتیک-saattavakol.com

موجود در بازار است. سایت ساعت توکل هم انواع ساعت اتوماتیک زنانه را در مدل‌ها و طرح‌ها و قیمت‌های مختلف به فروش می‌رساند.

ساعت اتوماتیک سوئیسی اصل

سال‌هاست که ساعت به عنوان یکی از وسایل شخصی مردان و زنان در کشورهای مختلف شناخته می‌شود. یکی از انواع ساعت‌های مچی، ساعت اتوماتیک است. ساعت مچی یک ابزار برای سنجش زمان بوده است و کشور سوئیس مطرح ترین و بهترین کشور از لحاظ ساخت ساعت در کل دنیا است. به همین دلیل همه دنیا کشور سوئیس را به نظم و ترتیب می‌شناسند. در واقع هیچ کشوری در دنیا از لحاظ ساخت ساعت به گرد پای کشور سوئیس نمی رسد و آنقدر ساعت‌های سوئیسی در کشورهای مختلف و از جمله در کشور ایران محبوب و پرطرفدار هستند و در این سالها بی عیب و نقص کار کرده اند که  به عنوان مثال در کشور ایران به فردی که بسیار منظم و دقیق باشد لقب ساعت سوئیسی را می‌دهند. سایت ساعت توکل هم ساعت اتوماتیک سوئیسی اصل اصل را به فروش می‌رساند. ساعت‌های سوئیسی اتوماتیک موجود در این سایت کاملا اصلی هستند و شما با خرید از این سایت می‌توانید از اصل بودن ساعت‌های سوئیسی مطمئن باشید. 

ساعت اتوماتیک-saattavakol.com

متاسفانه در بازار بسیاری از ساعت‌های تقلبی را به اسم ساعت اتوماتیک سوئیسی به فروش می‌رسد که شما باید توجه بسیار زیادی در این زمینه داشته باشید. دلیل اقبال مردم به خرید ساعت‌های تقلبی قیمت پایین تر آن‌ها است.  توجه داشته باشید که اگر ساعتی ساخت کشور سوئیس باشد به هیچ عنوان نمی تواند قیمت کمی داشته باشد. کشور سوئیس، ساعت اتوماتیک هم می‌سازد و اتفاقاً ساعت‌های اتوماتیک سوئیسی هم مثل همه محصولات ساخت این کشور بسیار با کیفیت و بی نظیر هستند. در سال‌های اخیر تعداد ساعت‌های سوئیسی موجود در بازار ایران نسبت به تعداد کل ساعت‌های موجود در بازار کاهش بسیار چشمگیری داشته است. دلیل اول کاهش تعداد ساعت‌های سوئیسی، واردات بسیار گسترده ساعت‌های ساخت کشور چین به بازار ایران است. متاسفانه ساعتهای چینی از لحاظ کیفیت به هیچ عنوان قابل مقایسه با ساعت‌های سوئیسی نیستند.  دلیل دوم کاهش تعداد ساعت‌های سوئیسی،

 تحریم‌های گسترده علیه حکومت ایران است که باعث می‌شود محصولات باکیفیت اروپایی و آمریکایی وارد بازار ایران نشوند. دلیل سوم کاهش تعداد ساعت‌های سوئیسی در بازار ایران هم قیمت بسیار بالای آن‌ها هست. به دلیل کاهش ارزش پول ملی در سال‌های اخیر، قیمت یک ساعت سوئیسی  در بازار ایران به چند میلیون تومان تا چند ده میلیون تومان و حتی چند صد میلیون تومان می‌رسد که این قیمت برای یک فرد ایرانی سرسام آور است. دلیل چهارمی هم برای کم بودن ساعت‌های سوئیسی در بازار وجود دارد و آن هم این است که خود کشور سوئیس تعداد زیادی از این ساعت‌ها را تولید نمی کند و تمرکز این کشور بر روی کیفیت ساعت‌ها است تا کمیت آنها.

ساعت اتوماتیک چگونه کار می‌کند

چون ساعت اتوماتیک یک سیم پیچ خودکار دارد، دارنده ساعت، انتظار خراب شدن را از آن ندارد. در واقع انتظار از ساعت خودکار یا همان ساعت اتوماتیک بالا است. این انتظار هم پر بیراه نیست چرا که ساعت اتوماتیک کارکرد بسیار دقیقی دارد و همیشه با دقت کافی زمان را نشان می‌دهد. دقت بالای ساعت اتوماتیک، به دلیل وجود روتور سیم پیچ در درون این نوع ساعت مچی است. روتور سیم پیچ، انرژی را از فعالیتهای عادی و طبیعی که مچ دست فرد دارد دریافت کرده و ذخیره می‌کند و در بقیه اوقات که ساعت به مچ دست فرد بسته نیست هم از این انرژی استفاده می‌کند. بقیه موارد در مورد  نحوه کارکرد ساعت اتوماتیک مثل نحوه حرکت ساعت شمار و دقیقه شمار و ثانیه شمار مانند ساعتهای عادی است و همانطور که ساعتهای عادی کار می‌کنند ساعت اتوماتیک هم به همان ترتیب کار می‌کنند.

ساعت اتوماتیک-saattavakol.com

قیمت ساعت مچی کارتیر اتوماتیک

ساعت مچی کارتیر اتوماتیک یکی از محبوب ترین انواع ساعت‌های اتوماتیک به شمار می‌رود. قیمت دقیقی برای این نوع ساعت بیان کرد چرا که قیمت ساعت مچی کارتیر اتوماتیک و انواع دیگر ساعت‌های خارجی تابع قیمت دلار است. قیمت دلار هم در کشور ما دارای نوسانات شدیدی است و همین نوسانات، قیمت ساعت را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر بخواهیم یک قیمت حدودی برای این ساعت بیان کنیم باید بگوییم که پرداخت مبلغی بین دو میلیون و پانصد هزار تومان تا سه میلیون تومان می‌توانید صاحب این ساعت شوید.

خرید موتور ساعت مچی اتوماتیک

در صورتی که یک ساعت مچی مکانیکی دارید و دوست دارید موتور آن ساعت را اتوماتیک کنید می‌توانید اقدام به خرید موتور ساعت اتوماتیک کنید و آن  را جایگزین موتور قدیمی ساعت خود کنید. برای خرید موتور ساعت مچی اتوماتیک می‌توانید به فروشگاه‌های ساعت و همچنین برخی از سایت‌های آنلاین فروش ساعت مراجعه کنید. به منظور خرید موتور ساعت اتوماتیک می‌توانید به سایت توکل ساعت هم مراجعه کنید. در سایت توکل ساعت هم چند نمونه موتور ساعت اتوماتیک وجود دارد که می‌توانید با خرید آنها و جایگزین کردن آنها با موتور ساعت قدیمی خود یک ساعت اتوماتیک در اختیار داشته باشد.

سوالات متداول ساعت اتوماتیک

ساعت اتوماتیک یکی از مدرن ترین ساعت های موجود در بازار است که از سال 1770 اقدام برای تولید آن صورت گرفت. ساعت های مکانیک از وزن های بیرون از مرکز پیکربندی پیروی می کند. این ساعت ها اجزای بیشتر و پیچیده تر دارند ولی از آن جا که به صورت اصولی و برنامه ریزی شده تولید شده است نیاز به مراقبت و نگهداری راحت تری دارد.

یکی از بزرگ ترین تفاوت بین ساعت های مکانیک با سایر ساعت ها در عدم نیاز به باتری ساعت اتوماتیک است. این ساعت ها با استفاده از نبض و حرکت دست کار می کند و تا زمانی که مچ دست شما در حال حرکت است، عقربه ها نیز کار خواهند کرد.

برای مشاهده ویدیو فیلترشکن خود را روشن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

پشتیبانی آنلاین