تماس با ما

۰۲۶۳۲۲۲۳۷۷۸

ساعت توکلی

ساعت توکل-saattavakol.com

ساعت توکلی

انچه خواهید خواند:

ساعت توکل

ساعت توکل یکی از برندهای شناخته شده و معروف در حرفه ساعت سازی است که سابقه ای 60 ساله در این حوزه دارد. در واقع از  سال 1337 آقای محسن توکل حرفه خود را نزد استادان بزرگی نظیر حاج صادق توکل شروع کرد. با کسب تجربه و مهارت سرانجام فعالیت خود را در سال 1344 در شهر کرج آغاز نمود. این مجموعه با تکیه بر سابقه و مهارت خود انواع مختلف از ساعت و همچنین برندهای مطرح دنیا را گردآوری کرده است. بنابراین هر آنچه را که مد نظر مشتریان است؛ در این فروشگاه به راحتی در دسترس شما قرار خواهد گرفت. ساعت توکل همواره در تلاش بوده تا بهترین و با کیفیت ترین و در عین حال ساعت های اورجینال را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. از این رو و برای رفاه حال بیشتر مشتریان خود و همچنین دسترسی سریع به مجموعه ساعت توکل، اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی توکل نموده است.


برای مشاهده فروشگاه ساعت توکل میتوانید:

ساعت کده توکل

در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم، صنعت مد ساعت های مچی را به عنوان لوازم جانبی مد در نظر گرفت. وجود ساعت های مچی تاثیر زیبا و چشمگیری در استایل هر فردی بوجود می‌آورد. از این رو به سرعت به یکی از اکسسوری های محبوب و پرطرفدار مبدل شد. در واقع ساعت های لوکس و زیبا می‌توانند ویترینی از اعتبار یا موقعیت اجتماعی هر فردی باشند. ساعت کده توکل نیز برندها و طرح های مختلف موجود در بازار را انتخاب و گردآوری کرده تا دسترسی را برای شما آسان تر کند. بدین ترتیب به راحتی می‌توانید استایل زیبا و متمایز داشته باشید.

ساعت توکل-saattavakol.com

شاید امروزه با گسترش دنیای ارتباطات و استفاده از تلفن های همراه، فکر کنید که دیگر نیازی به استفاده ساعت نیست. در صورتی که اینگونه نخواهد بود. تصور کنید برای رسیدن به یک مصاحبه شغلی عجله دارید و تلفن خود را فراموش کرده اید، چگونه مطمئن هستید که به موقع آنجا خواهید بود؟ پاسخ به سادگی یک ساعت است. ساعت توکل همچنین به شما این امکان را می‌دهد که در موقعیت های خاص زمان را بدانید. تلفن های همراه ممکن است بهترین انتخاب برای سربازان، خلبانان یا غواصان نباشند، اما ساعت ها این کار را خواهند کرد. انواع مختلفی از ساعت ها برای رفع نیازهای خاص آنها طراحی شده است. تلفن های همراه برای یک دانش آموز در طول امتحانات یا برای یک آقا در زمان قرار عاشقانه اش، هنگام رانندگی یا در 

یک جلسه کاری ایده آل نیستند، اما ساعت ها ایده آل هستند. به همین دلیل است که استفاده از ساعت مچی اورجینال راحت تر است. در این سرعت پر هیجان زندگی مدرن، کنترل زمان خود بسیار مهم است.

ساعت توکلی
ساعت توکلی
ساعت توکلی

فروشگاه اینترنتی ساعت توکل

فروشگاه ساعت توکل، یک فروشگاه اینترنی بسیار معروف در زمینه فروش انواع ساعت است. انواع ساعت‌های ساخت کشورهای مختلف در این سایت وجود دارند. اکثر ساعت‌های موجود در سایت ساعت توکل، اورجینال یا اصلی هستند. اگر هم بعضی از ساعت‌های موجود در  سایت ساعت توکل، ساعت اصلی نباشند، در این سایت دقیقا به این نکته اشاره می‌شود. ساعت‌های موجود در سایت ساعت توکل که اصلی و اورجینال نیستند با قیمت پایین و مناسبی به فروش می‌رسند و اینگونه نیست که یک ساعت فیک و تقلبی در این سایت با قیمت بالا و هم ردیف با مدل اورجینال آنها به فروش برسد. اگر از سایت ساعت توکل، اقدام به خرید ساعت بکنید در حد پول خود شما، ساعت خوبی گیر شما می‌آید. اگر پول بیشتری داشته باشید می‌توانید از ساعت‌های اورجینال موجود در سایت ساعت توکل خریداری کنید و اگر هم پول کمتری داشته باشید می‌توانید مدل‌های با کیفیت‌های کپی از این سایت خریداری نمایید. متاسفانه در بسیاری از سایت‌های اینترنتی فروش ساعت و در فروشگاه‌های فیزیکی فروش ساعت، ساعت‌های فیک و تقلبی را به جای ساعت اصلی می‌فروشند. این افراد سودجو و متقلب برای اینکه مشتریان خود را به سمت خود بکشند و نظر آنها را جلب کنند ابتدا قیمت بسیار بالایی برای ساعت فیک و فقلبی خود اعلام می‌کنند. سپس یک تخفیف فریبنده و با مقدار زیاد را برای آن ساعت ارائه می‌دهند. مشتری هم غافل از همه جا، خوشحال و مسرور، اقدام به خرید آن ساعت می‌کند.

جعبه ساعت توکل

جعبه ساعت توکل زیبا، کاربردی و بخشی از استایل شما خواهد بود. جعبه ساعت نه تنها زمانی که از ساعت شما استفاده نمی‌کنید؛ محافظت می‌کند، بلکه نشان دهنده سبک و استایل شما خواهد بود. انتخاب جعبه ساعت مناسب می‌تواند ساعت‌ های شما را مرتب و منظم نگه دارد و در عین حال شخصیت شما را به نمایش بگذارد. ما مجموعه‌ای از جعبه ‌های ساعت توکل داریم که به اندازه ساعت‌ هایی که نگه می‌دارند جاودانه و زیبا هستند. استفاده از جعبه ساعت توکل به شما این امکان را می‌دهد تا زمانی که از ساعت توکل استفاده نمی‌کنید از آن محافظت کند. برخی دلایل دیگر شامل:

جلوگیری از خراشیدگی:

جعبه های ساعت توکل با روکش مخملی از خط و خش در خانه یا هنگام مسافرت جلوگیری می‌کند. داخل آن نرم است، در حالی که بیرون بادوام است.

قفل های جعبه:

وجود قفل های ایمن این اطمینان خاطر را ایجاد می‌کند تا ایمنی ساعت تضمین گردد. وجود این قفل ها باعث می‌شود تا در هنگام جابجایی باز نشوند.

افزایش ارزش:

فضای نگهداری ساعت توکل در واقع ارزش ساعت را در طول زمان افزایش می‌دهد. اگر هر دو اقلام باکیفیت باشند، مکمل یکدیگر هستند و تکمیل کننده همدیگر خواهند بود.

نمایش سبک و استایل خود:

استایل شما نه تنها در ساعت شما منعکس می‌شود، بلکه در جعبه قاب ساعت توکل شما نیز دیده می شود.

انتخاب و استفاده از جعبه های ساعت توکل این امکان را به شما می‌دهد تا هر کجا می‌روید ساعت های خود را نیز با خود ببرید. یک جعبه ساعت جمع و جور تهیه کنید که به راحتی در کیف شما قرار بگیرد یا یک جعبه بزرگتر که چندین ساعت را در خود جای دهد و در چمدان شما قرار بگیرد. مجموعه ساعت توکل، جعبه های خود را با کیفیت و زیبایی منحصر بفردی در اختیار شما قرار داده است تا با خیال راحت ساعت های خود را حمل کنید.

ساعت توکل کرج

ساعت توکل کرج یکی از قدیمی ترین فروشگاه های ساعت در این محدوده است که سال هاست محصولات خود را با کیفیت بی نظیر ارائه کرده است. این مجموعه تجربه طولانی در حوزه ساعت سازی دارد و همین امر موجب اطمینان خاطر مشتریان ساعت توکل شده است. ساعت توکل همواره بر این باور است تا ساعت های ارائه شده از کیفیت و اصالت برخوردار باشند. بنابراین می‌توانید اطمینان خاطر داشته باشید که ساعت های اصل، اورجینال، ساعت اتوماتیک، ساعت هوشمند و… را خریداری می‌کنید. از طرفی با توجه به محبوبیت ساعت توکل و محدود بودن موقعیت این فروشگاه در شهر کرج، ایجاد فروشگاه اینترنتی قدمی مثبت برای راحتی مشتریان این مجموعه است. در ادامه بیشتر درباره فروشگاه ساعت توکل توضیح خواهیم داد.

فروشگاه ساعت توکل

فروشگاه اینترنتی ساعت توکل مجموعه ای کامل از ساعت ها با برندها و کیفیت های مختلف است. این فروشگاه با ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان خود توانسته همواره رضایت و نظر کاربران را به سمت خود جلب نماید. تحویل اکسپرس و سریع، ارسال به سراسر کشور، مشاوره رایگان خرید، پرداخت در محل، تضمین بهترین قیمت و ضمانت اصل بودن از ویژگی های این فروشگاه است. وجود این خصوصیات ساعت توکل باعث شده تا به یکی از فروشگاه های برتر در زمینه فروش ساعت تبدیل گردد. بنابراین کافی است تا با مراجعه به فروشگاه ساعت توکل و انتخاب ساعت توکل مورد نظر خود با مشاورین ما تماس بگیرید. ما در این زمینه به بهترین شکل شما را راهنمایی خواهیم کرد و در سریعترین زمان ممکن ساعت توکل مورد نظر شما را با بهترین قیمت به درب خانه شما ارسال می‌کنیم.

شعبه ساعت توکل

برای مراجعه به صورت حضوری به شعبه ساعت توکل می‌توانید به آدرس شهرستان کرج، میدان کرج، خیابان چالوس، روبروی پاساژ مرکزی زکیخانی مراجعه کنید. همچنین افرادی که امکان مراجعه حضوری به این شعبه را ندارند می‌توانند در آدرس اینترنتی www.saattavakol.com ما را پیدا کنند.  در شعبه ساعت توکل که آدرس اینترنتی آن را در بالا ذکر کردیم، می‌توانید از خدمات ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته فروشگاه ساعت توکل استفاده کنید. همچنین شعبه ساعت توکل از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب به صورت تلفنی در خدمت شما مشتریان عزیز  می‌باشد. برای تماس تلفنی با این شعبه نیز می‌توانید از شماره تلفن 02632223778 استفاده کنید.

پرسنل سایت ساعت توکل، پاسخگوی سوالات شما هستند. در شعبه ساعت توکل می‌توانید انواع سبک‌های ساعت را مطابق با سلیقه خود  پیدا کنید. اگر اهل استایل اسپرت هستید و به ساعت‌های مخصوص کوهنوردی یا ساعت‌های مخصوص شنا و یا ساعت‌های مخصوص سایر ورزش‌ها علاقه مند هستید، باید ساعت محکم و ضد ضربه ای تهیه کنید که ضد آب نیز باشد. با انتخاب سبک ساعت اسپرت می‌توانید ساعت مورد علاقه خود را برای استایل اسپرت خود انتخاب کنید. ساعت‌های اسپرت معمولاً دارای جنس بند رابر می‌باشند و به صورت ضمانت شده به فروش می‌رسند. یکی از ویژگی‌های خوبی که در ساعت‌های اسپرت وجود دارد نور پس زمینه ساعت است که باعث می‌شود بتوانید از ساعت خود در طول شب و یا در جاهای تاریک نیز استفاده کنید. امکاناتی مانند شمارنده معکوس و کرنومتر از دیگر ویژگی‌های ساعت‌های اسپرت موجود در فروشگاه ساعت توکل هستند. همچنین شما می‌توانید ساعت اسپرت خود را برای 

ساعت توکل-saattavakol.com

نشان دادن زمان دو کشور مختلف تنظیم کنید. بدنه و جنس بند ساعت‌های اسپرت موجود در سایت ساعت توکل، معمولاً دارای رنگ ثابت هستند و به مرور زمان رنگ آنها از بین نمی رود. یکی از دغدغه‌های عروس و داماد‌های جوان، پیدا کردن ست ساعت عروس و داماد است که در کنار کیفیت بالایی که دارد ظاهر جذاب و متمایزی را نسبت به سایر ساعت‌ها دارا است. در شعبه ساعت توکل می‌توانید زیباترین و با کیفیت ترین این ست‌های ساعت عروس و داماد را مشاهده کنید و در صورت تمایل، خرید خود را به یکی از شهرها را سفارش دهید تا در سریعترین زمان ممکن به دست شما برسد. معمولاً افرادی که در  دهه ۶۰ یا بالاتر زندگی خود هستند تمایل دارند که تیپ‌های کلاسیک و اتو شده داشته باشند اگر به ساعتی نیاز دارید که در کنار این استایل پوششی شما جلوه‌های متمایزی ایجاد کند به شما پیشنهاد می‌کنیم که از ویترین ساعت کلاسیک شعبه ساعت توکل دیدن کنید. با همه گیری استفاده از اینترنت و گوشی‌های هوشمند، کمتر کسی وجود دارد که یک گوشی جدید نداشته باشد و بر روی گوشی خود صفحات اجتماعی را نصب نکرده باشد. اگر جزو این دسته افراد هستید و در مکان پر تردد و پر ترافیکی کار می‌کنید مطمئنا وقت اینکه به صورت پی در پی گوشی خود را از کیف یا جیب خود در بیاورید را ندارید. در اینصورت شما تمایل دارید در سریع ترین زمان ممکن تماس‌هایی که با شما گرفته شده و پیام‌هایی که برای شما در صفحات اجتماعی ارسال شده و یا به صورت متنی ارسال شده را مشاهده کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که از ویترین ساعت هوشمند شعبه ساعت توکل دیدن فرمایید زیرا با وجود این ساعت‌ها، دیگر نیازی به چک کردن گوشی تلفن همراه خود ندارید و می‌توانید از روی صفحه ساعت خود تمام کارهایی که با گوشی انجام می‌دهید را مرور کنید. از دیگر ویژگی‌های جذاب ساعت‌های هوشمند، توانایی آنها در کنترل ضربان قلب، فشار خون، محاسبه اکسیژن خون و محاسبه ساعت خواب است. همچنین ساعت‌های هوشمند می‌توانند میزان کالری شما را محاسبه کنند و دارای ویژگی دیگری به نام قدم شمار هستند. با استفاده از ساعت هوشمند می‌توانید مسافتی که طی نمودید را محاسبه کنید. همچنین آنها دارای ویژگی دیگری مانند روشن ماندن خودکار صفحه می‌باشند. 

ساعت توکل-saattavakol.com

قابلیت‌های دیگری مانند بلوتوث، سازگاری با گوشی اندروید و سازگاری با گوشی اپل در ساعت‌های هوشمند به چشم می‌خورد. ساعت‌های هوشمند دارای صفحه نمایش لمسی هستند و اکثر صفحات نمایشی آنها به صورت رنگی است و باعث می‌شود که چشم شما در اثر استفاده از آنها اذیت نشود. ساعت‌های هوشمند نسبت به سایر ساعت‌ها دارای ظرفیت باتری محدودی هستند و باید هر چند روز یکبار آنها را شارژ کرد اما آنها در نگهداری شارژ مقاومت خوبی دارند. اگر برای محل کار یا منزل خود به دنبال یک ساعت دیواری هستید که در کنار کیفیت بالا، قیمت مناسب و ظاهر دل فریبی هم داشته باشد به شما پیشنهاد می‌کنیم که از ویترین ساعت دیواری شعبه ساعت توکل دیدن کنید. برخی از ساعت‌های دیواری موجود در شعبه ساعت توکل، سبک نوستالژیک دارند و به صورت کوکی یا پاندول دار هستند و برخی دیگر از ساعت‌های دیواری این فروشگاه، با ظاهر زیبا و امروزی طراحی شده اند.

سوالات متداول ساعت توکل

ساعت توکل یکی از برندهای شناخته شده و معروف در حرفه ساعت سازی است که سابقه ای 60 ساله در این حوزه دارد. در واقع از  سال 1337 آقای محسن توکل حرفه خود را نزد استادان بزرگی نظیر حاج صادق توکل شروع کرد. با کسب تجربه و مهارت سرانجام فعالیت خود را در سال 1344 در شهر کرج آغاز نمود.

  • جلوگیری از خراشیدگی
  • قفل های جعبه
  • افزایش ارزش
  • نمایش سبک و استایل خود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + شانزده =

پشتیبانی آنلاین