تماس با ما

۰۲۶۳۲۲۲۳۷۷۸

خرید ساعت

خرید ساعت-saattavakol.com

خرید ساعت

آنچه خواهید خواند:

نقد و برسی خرید ساعت

خرید ساعت یکی از مواردی است نیاز به شناخت بالایی دارد و در هنگام خرید باید تمامی جوانب را در نظر گرفت. در گذشته ساعت ها به صورت ساده و در ابعاد خاصی تولید می شدند ولی امروزه ساعت ها طرح ها و مدل های مختلفی را شامل می شود و می تواند بر روی مچ دست شما درخششی باورنکردنی داشته باشد. همچنین ساعت های قدیمی تنها برای مشاهده وقت و زمان مورد استفاده قرار می گرفت ولی امروزه با روی کار آمدن ساعت هوشمند و قابلیت های بسیار خاص و ویژه آن، می توان بسیاری از فعالیت های روزانه خود را با استفاده از این محصول انجام داد.


برای مشاهده محصولات فروشگاه میتوانید:

خرید ساعت-saattavakol.com

خرید ساعت های امروزی نه تنها وقت و زمان را به شما معرفی می کنند، بلکه قابلیت های پیشرفته ای از جمله پاسخگویی به تماس ها، مشاهده مسافت طی شده، میزان کالری سوزانده شده و … را نیز در اختیار شما قرار می دهد. همچنین ساعت های مچی امروزه امکان تعویض پوسته را دارند و می توان پس از مدتی استفاده ظاهر و ساختار آن را نیز تغییر داد. خرید ساعت هوشمند برای ورزشکاران نیز می تواند بسیار مفید واقع شود. ورزشکاران با خرید ساعت می توانند ضربان قلب، فشار خون، کالری مصرف شده، مسافت پیموده شده و … را مشاهده کنند. در حال حاضر برندها و مدل های متنوعی از ساعت در بازار موجود است که خرید ساعت مناسب و ایده آل را برای شما سخت می کند. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم پیش از خرید ساعت در سایت ها و فروشگاه های آنلاین ابتدا نمونه ساعت ها و ساعت دیواری را مشاهده کرده و اطلاعات کافی را بدست بیاورد.


برای مطالعه بیشتر درباره قیمت ساعت سیتیزن سه موتوره میتوانید

انواع خرید ساعت

ساعت ها به سه صورت زنانه، مردانه و اسپرت ارائه می شود. این ساعت ها از نظر ابعاد، فرم صفحه و جنس بند متنوع هستند و قابلیت ست کردن ساعت با لباس ها را به صورت رسمی، اسپرت، مجلسی و … فراهم می کنند. در هنگام خرید ساعت بهتر است به ضدآب بودن این محصول نیز توجه کنید زیرا ساعت های ضدآب عمری طولانی تر دارند. عقربه های ساعت ها به صورت عقربه ای و دیجیتالی طراحی می شود که در این میان ساعت های دیجیتالی مدرن تر بوده و طرفداران بیشتری دارد. علاوه بر آن در هنگام خرید ساعت باید چهار فاکتور اصلی زیبایی، کیفیت، دوام و کاربرد را مورد توجه قرار دهید. از طرفی شناخت انواع برندهای ساعت نیز به شما کمک می کند که خریدی مطمئن تر و بهتر داشته باشید. در نتیجه در موقع خرید ساعت عجله نکنید و تمامی نیازهای خود را از ساعت تعیین کنید تا خرید بهتری داشته باشید.

انواع قیمت خرید ساعت

قیمت از جمله مواردی است که در هنگام خرید ساعت اهمیت بسیاری دارد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تنوع طرح و مدل در ساعت های مچی، شما قیمت های متنوعی را شاهد خواهید بود. مواردی از جمله جنس بند، کیفیت شیشه، قدرت موتور، ظاهر ساعت، قابلیت ها، کاربرد و … بر روی قیمت ساعت ها تاثیر می گذارد. برخی از افراد به منظور کاهش هزینه های خرید ساعت برندهای فیک خریداری می کنند. در این حالت ساعت ها در مدت زمان کوتاهی کارکرد خود را از دست می دهند و دیگر قابل استفاده نیست. ساعت توکل یکی از حرفه ای ترین و معتبرترین فروشگاه های آنلاین ارائه دهنده پیشرفته ترین ساعت است که محصولات خود را به صورت مستقیم به دست مشتریان می رساند. بنابراین قیمت ساعت های این فروشگاه بسیار مناسب است. جهت استعلام قیمت انواع ساعت ها و سفارش بهترین ساعت تنها کافیست از طریق شماره های مندرج در سایت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

خرید ساعت مچی

ساعت مچی یک وسیله شخصی است. هر فردی متناسب با سلیقه خود و همچنین متناسب با تیپ و استایل خود به انتخاب آن می‌پردازد. باید سبک و طراحی ساعت مچی با سبک و مدل لباس پوشیدن شما ست باشد. در واقع ما نمی توانیم در اینجا بگوییم که کدام ساعت مچی خوب است و کدام ساعت مچی بد است. هر نوع ساعت مچی متناسب با یک شخصیت، یک تیپ و استایل، یک جنسیت خاص و یک محدوده سنی خاص می‌باشد. در اینجا ما  فقط می‌توانیم ویژگی‌های کلی که یک ساعت خوب و با کیفیت و مقرون به صرفه باید داشته باشد را ذکر کنیم تا شما در هنگام خرید ساعت مچی آنها را مد نظر قرار دهید.

  1. متریال استفاده شده در ساخت ساعت مچی

 یک ساعت مچی خوب و با کیفیت باید از متریال با کیفیتی ساخته شده باشد. مثلاً باید از استیل ضد زنگ در ساخت یک ساعت مچی خوب استفاده شده باشد. استیل ضد زنگ در قیاس با استیل معمولی در  برابر رطوبت و عرق کردن، مقاومت بسیار خوبی دارد و دچار زنگ زدن نمی شود. همچنین استیل ضد زنگ، باعث ایجاد حساسیت پوستی نمی شود و یا حداقل می‌توانیم ادعا کنیم که کم تر باعث ایجاد حساسیت پوستی می‌شود. همچنین یک ساعت مچی با کیفیت باید آبکاری pvd شود تا رنگ خود را به مرور زمان از دست ندهد. اگر آبکاری مناسبی بر روی ساعت مچی صورت نپذیرد، پس از گذشت مدت زمان نه چندان زیادی، رنگ آن ساعت تغییر می‌کند. معمولا اگر از آبکاری pvd در یک ساعت استفاده شده باشد، در پشت آن ساعت، هک خواهد شد. اگر در پشت یک ساعتی، فقط نوشته شده باشد که از استیل ضد زنگ استفاده شده است، قطعاً آن

خرید ساعت -saattavakol.com

ساعت آبکاری پی وی دی ندارد. برای اینکه از کیفیت متریال استفاده شده در یک ساعت مچی مطمئن شوید، می‌توانید از روی وزن ساعت مچی هم متوجه این قضیه بشوید. از روی وزن ساعت مچی می‌توانید تشخیص دهید که استیل استفاده شده در آن چقدر سخت است و همچنین موتور ساعت دارای چه کیفیتی است. ساعت‌های مچی با کیفیت می‌توانند از جنس تیتانیوم یا سرامیک هم باشند ولی خوب طبیعتا قیمت آنها هم بالاتر از ساعت‌های مچی از جنس استیل خواهد بود. بنابراین در هنگان خرید ساعت مچی، قبل از هر چیز، مواد استفاده شده در آن را بررسی کنید.

خرید ساعت -saattavakol.com
  1. موتور ساعت مچی

 یک ساعت مچی وقتی می‌تواند با کیفیت و خوب باشد که موتور آن موتور خوب و باکیفیتی باشد. موتور یک ساعت مچی می‌تواند به صورت موتور کوارتز یا موتور اتوماتیک باشد. موتور کوارتز ساعت بدین معنا است که این ساعت با باتری کار می‌کند و موتور اتوماتیک هم به این معنا می‌باشد که این ساعت نیاز به باتری ندارد. طبیعتاً  قیمت یک ساعت با موتور اتوماتیک بیشتر از یک ساعت مچی با موتور کوارتز است. فایده اصلی ساعتهای با موتور کوارتز این است که قطعات متحرک موجود در آنها کمتر است و همین امر باعث می‌شود که هم دقت این ساعت‌ها بالاتر باشد و هم قیمت آنها نسبت ساعت‌های اتوماتیک کم تر باشد. بنابراین در هنگام خرید ساعت مچی، یک ساعت با موتور ضعیف را خریداری نکنید.

  1. میزان مقاومت ساعت مچی در مقابل آب

 در هنگان خرید ساعت مچی باید دقت کنید که وقتی یک ساعت مچی با کیفیت و خوب است که بتواند در مقابل آب به خوبی مقاومت کند. در واقع باید حداقل مقاومت یک ساعت مچی در برابر آب برابر با ATM3  باشد.  طبق آمار، بیشترین آسیب‌هایی که به ساعت‌های مچی در سرتاسر دنیا وارد می‌شود، به خاطر ورود آب به آنها است. بنابراین مقاوم بودن یک ساعت در مقابل آب، یک مزیت فوق العاده برای این محصول به حساب می‌آید. این ویژگی برای خانم‌های خانه داری که معمولاً در حال شستن ظرف‌ها، میوه و غیره در ظرفشویی هستند و البته برای آقایانی که شرایط کاری آنها به نحوی است که احتمال خیس شدن ساعت مچی آنها زیاد است، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

  1. طراحی ساعت مچی

 در هنگام خرید ساعت مچی باید به این نکته دقت کنید که یک ساعت مچی فقط در کیفیت و کارایی آن خلاصه نمی شود. بلکه باید طراحی ظاهری آن هم بسیار زیبا و دلنشین باشد. در واقع باید یک ساعت مچی با کیفیت، پرداخت کاری زیبایی داشته باشد. معمولاً ساعت‌های ارزان قیمت، ظاهر زیبایی ندارند و پس از مدت نه چندان زیادی از چشم صاحب ساعت می‌افتند؛ ولی ساعت‌های گران قیمت و برند به نحوی طراحی می‌شوند که هیچ موقع از چشم صاحب ساعت نمی افتند.

  1. قیمت به صرفه ساعت مچی

خرید ساعت مچی گران قیمت برای هیچ فردی ساده نیست. طبیعتاً تنها وقتی می‌توان یک ساعت مچی را خوب تلقی کرد که قیمت آن، مناسب باشد .

خرید ساعت -saattavakol.com
  1. شیشه ساعت مچی

 شیشه ساعت مچی را هم باید در هنگام خرید ساعت با دقت بررسی کنید. یک ساعت مچی با کیفیت، حتماً دارای یک شیشه از جنس یاقوت ضد خش می‌باشد. ساعتی که دارای شیشه یاقوتی هست، پس از استفاده  طولانی مدت از آن هم هنوز شفاف و بدون خراش خواهد ماند. البته اگر شیشه ساعت مچی از نوع کریستالی یا معدنی هم باشد، ساعت مچی خوبی خواهد بود. طبیعتا ساعت مچی با شیشه کریستال یا معدنی، قیمت پایین تری نسبت به ساعت‌های مچی با شیشه یاقوت دارد.

  1. برند سازنده ساعت مچی

اگر ساعت مچی دارای برند معتبری باشد، در صورت ایجاد مشکلی برای آن، شرکت سازنده می‌تواند با تحویل سریع قطعات یدکی و پشتیبانی قوی از آن، نگرانی‌های صاحب ساعت را برطرف کند. ساعت‌هایی که دارای برند متفرقه ای هستند هیچ نوع خدمات پس از فروشی ندارند و معمولاً قطعات آن‌ها و افراد متخصص در زمینه تعمیر آن‌ها هم به سختی پیدا می‌شود. شما باید از خرید ساعت مچی با برند متفرقه پرهیز کنید.

خرید ساعت ایستاده

انواع سایت ایستاده در سایت ساعت توکل وجود دارد و دست شما برای خرید ساعت ایستاده از این سایت باز است. با توجه به این که ساعت ایستاده در منزل و یا محل کار شما نصب می‌شود، باید رنگ، طرح و شکل آن با استایل منزل و یا محل کار شما متناسب باشد. به همین دلیل باید قبل از خرید ساعت ایستاده به این فکر کنید که کدام نوع ساعت با استایل منزل شما سازگار است.


برای مطالعه بیشتر درباره ساعت اتوماتیک میتوانید

خصوصیات خرید ساعت

در هنگام خرید ساعت باید تمامی ویژگی ها و مشخصات این محصول را مورد توجه قرار دهید. در زیر به برخی از این ویژگی ها اشاره می کنیم:

موتور ساعت

کیفیت و قدرت موتور یکی از اصلی ترین فاکتورهایی است که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. هر چه کیفیت و میزان مقاومت موتورها بیشتر باشد، ساعت مدت طولانی تری برای شما کار می کند.

ظاهر ساعت

ظاهر یکی از مهم ترین فاکتور خرید ساعت به شمار می رود. ساعت ها بر روی مچ دست بسته می شوند و در معرض دید قرار دارند. صفحه ساعت ها در اشکال مختلفی طراحی می شوند و بندهای نیز مدل های مختلفی دارند.

مواد سازنده

جنس و مواد سازنده ساعت های مچی اهمیت بسیاری دارد. جنس ساعت ها باید از نوع ضدآب باشد تا در برابر رطوبت و عرق کردن آسیب نبیند. همچنین بند این ساعت ها نیز باید از مقاومت بالایی داشته باشند تا بر اثر فشار و ضربه خراب نشوند.

جنس شیشه

شیشه ساعت ها همواره در معرض اصطکاک قرار دارند به همین دلیل باید از نوع ضدخش باشند. همچنین شفافیت این شیشه ها نیز باید بالا باشد تا به خوبی عقربه ها را بتوان دید. شیشه های یاقوتی و کریستالی بالاترین کیفیت را دارند.

برند ساعت

برند یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که فرایند خرید ساعت را تحت تاثیر قرار می دهد. برند ساعت نشان دهنده کیفیت و طول عمر کارکرد آن ها می باشد و باید از مراکز معتبر خریداری شود تا اصل باشد. برای خرید ساعت اصل باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

خرید ساعت- ساعت توکل
خرید ساعت- ساعت توکل
خرید ساعت- ساعت توکل

خرید ساعت به صورت اینترنتی یکی از بهترین روش های خرید به شمار می رود. شما می توانید ساعت مورد نیاز خود را به دو صورت حضوری و اینترنتی خریداری کنید ولی خرید اینترنتی این امکان را به شما می دهد که ابتدا لیستی از ساعت ها را مشاهده کرده و بر اساس قیمت و قابلیت های هر کدام مناسب ترین را خریداری نمایید. فروشگاه ساعت توکل یکی از نمایندگی های مجاز فروش انواع ساعت است که دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد و کیفیت ساعت های ارائه شده در این فروشگاه تضمین شده است. خرید ساعت از فروشگاه اینترنتی ساعت توکل از نظر اقتصادی نیز کاملا به صرفه می باشد زیرا ساعت های این فروشگاه به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست مشتریان می رسد. جهت سفارش تماس بگیرید.

خرید ساعت-saattavakol.com

خرید ساعت اصل

روش‌های تشخیص اصل بودن یک ساعت در زمان خرید ساعت بسیار با اهمیت است. ساعت‌های اصل دارای شناسنامه یا کارت شناسایی هستند. کدی که بر روی این کارت شناسایی وجود دارد در اینترنت قابل سرچ است و می‌توانید از روی این کد، تصاویر و اطلاعات مربوط به ساعت را پیدا کنید. همچنین در هنگام خرید ساعت اصل به جعبه ساعت نیز دقت کنید زیرا ساعت‌ مچی اصل دارای جعبه‌های مخصوص به خود هستند. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که اکثر ساعت‌های اصل از آن بهره مند هستند، ضد آب بودن آن‌ها می‌باشد. در نتیجه اگر فروشنده ساعت از ضد آب بودن آن مطمئن نبود به فیک بودن آن شک کنید. نکته بعدی جنس دسته و استیل به کار رفته در آن است که باید به مرور زمان رنگ خود را از دست ندهد. 

برخی از ساعت‌های اصل دارای عقربه‌هایی از جنس طلا هستند که کارشناسان طلا و جواهر آن‌ها را تایید می‌کنند. مورد مهم بعدی فروشگاه و فروشنده ای است که برای خرید ساعت اصل به او مراجعه کرده اید. همیشه بهتر است برای خرید ساعت اصل به فروشنده ای مراجعه کنید که به او اطمینان و اعتماد کامل دارید و از اصل بودن اجناس او مطمئن هستید. فروشگاه اینترنتی ساعت توکل با داشتن تجربه طولانی در زمینه فروش ساعت اصل و با داشتن خصوصیت تعهد و توجه به رضایت مشتری مجموعه کاملی از انواع ساعت اصل را به فروش می‌رساند.


برای مطالعه بیشتر درباره خرید ساعت شنی میتوانید

خرید ساعت‌های کپی

برندهای اصل و معتبر در بین مردم محبوبیت فوق العاده ای دارند اما از آنجایی که قیمت آن‌ها بسیار بالا است و حتی دسترسی و خرید آن‌ها در برخی از شهر‌ها و کشورها سخت است، ساعت‌هایی مشابه ساعت اصل با کیفیت اندکی پایین تر با نام ساعت،‌ های کپی نیز تولید می‌شود که با صرف هزینه کم تر قابل خریداری هستند. این ساعت‌ها را نمی توان در گروه ساعت‌های فیک قرار داد زیرا فیک و تقلبی نیستند و کیفیت قابل توجهی دارند. اگر به دنبال خرید ساعت‌ های کپی با کیفیت هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم از فروشگاه آنلاین ساعت توکل دیدن فرمایید و با اطمینان ساعت‌ های کپی مورد نظر خود را خریداری کنید. 

خرید ساعت اصل

برای خرید ساعت اصل نکاتی وجود دارد که در هنگام خرید بهتر است به آن‌ها توجه کنید. هر زمان مایل به خرید ساعت اصل بودید حتما به فروشگاه اینترنتی برند اصلی ساعت مراجعه کنید. معمولا نام و آدرس نمایندگی‌هایی که برند اصل می‌فروشند در سایت اصلی آن برند موجود است. البته با توجه به تحریم‌هایی که علیه ایران صورت گرفته شاید نتوانید نمایندگی برند مورد نظر خود در ایران را بیابید. مشخصات ظاهری ساعت اصل را در اینترنت جستجو کنید و با دیدن این مشخصات در ساعتی که می‌خواهید بخرید اصل یا فیک بودن آن را تشخیص دهید. قیمتی که باید برای خرید ساعت اصل بپردازید را نیز مورد توجه قرار دهید. معمولا قیمت تمام شده ساعت اصل برای خود شرکت سازنده نیز عدد بالایی می‌باشد، پس انتظار قیمت‌های ارزان را نداشته باشید. ساعت‌های اصلی صدا نمی دهند. 

خرید ساعت-saattavakol.com

این یک نکته بسیار مهم در هنگام خرید ساعت اصل است. برای اینکه متوجه این نکته شوید ساعت را نزدیک گوش خود ببرید و امتحان کنید. اگر به دنبال خرید ساعت اصل هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه اینترنتی ساعت توکل مراجعه کنید تا کارشناسان ما تمام نکات مهم هنگام خرید یک ساعت اصل را در اختیار شما قرار دهند.

راهنمای خرید ساعت هوشمند

ساعت‌های هوشمند یکی از پرطرفدارترین محصولات در جامعه امروزی هستند. امروزه دنیا مملو از ساعت‌های هوشمند با کیفیت است که می‌توان از بین آن‌ها یکی را انتخاب کرد. ساعت‌های هوشمند موجود در بازار یکسان نیستند و هر کدام مجموعه‌ای از ویژگی‌های متفاوتی دارند. بنابراین در این بخش از مقاله به شما کمک می‌کنیم بفهمید که چه ویژگی‌هایی را باید هنگام خرید ساعت هوشمند مدنظر قرار دهید.

  • صفحه نمایش: در ساعت‌های هوشمند ممتاز مانند اپل و سامسونگ، می‌توانید نمایشگرهای OLED را پیدا کنید. اما با انتخاب‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر از شرکت‌هایی مانند RealMe، Oppo و Xiaomi، اغلب شاهد نمایشگرهای LCD خواهید بود. در بسیاری از ساعت‌های هوشمند میان‌رده، می‌توانید صفحه نمایش AMOLED را نیز داشته باشید که نسبت به صفحه‌نمایش‌های LCD مناسب‌تر هستند. نمایشگرهای LCD ممکن است عمر باتری ضعیفی نسبت به OLED یا AMOLED داشته باشند.
خرید ساعت-saattavakol.com
  • سیستم عامل و برنامه‌های موجود در ساعت: قبل از شروع انتخاب برنامه، باید تصمیم بگیرید که کدام سیستم عامل ساعت هوشمند را انتخاب کنید. اگر صاحب آیفونی هستید که روی iOS کار می‌کند، می‌توانید به سراغ هر ساعت هوشمندی بروید و در صورتی که صاحب یک گوشی هوشمند اندرویدی هستید می‌توانید از هر ساعت هوشمندی به جز ساعت اپل که با اندروید سازگار نیست، انتخاب کنید. ساعت هوشمند می‌تواند یک دستگاه نسبتا کوچک باشد اما ظرفیت اجرای هزاران برنامه طراحی شده برای آن را دارد. می‌توانید اپلیکیشن‌هایی مانند واتس‌اپ را که برای پلتفرم‌های ساعت هوشمند سفارشی شده‌اند نصب کنید. بنابراین باید ساعتی بخرید که از بسیاری از برنامه‌هایی که هر روز استفاده می‌کنید پشتیبانی کند.
  • ردیابی تناسب اندام: ردیابی فعالیت‌های روزمره افراد، بزرگترین دلیل روی آوردن مردم به ساعت‌های هوشمند است. ساعت هوشمند، ساعتی است که قدم‌ها، کالری‌ها و تمرین‌های شما را ضبط می‌کند و ضربان قلب شما را نشان می‌دهد.
  • عمر باتری: عمر باتری یکی از ویژگی‌های مهمی است که اکثر کاربران از آن شکایت دارند اما اخیراً پیشرفت‌های زیادی در این زمینه به وجود آمده است. می‌توانید از ساعت‌های هوشمندی مانند اپل و حتی دستگاه‌های Wear OS انتظار دو روز عمر باتری داشته باشید.
  • انجام ارتباطات: ساعت‌های هوشمند اطلاع رسانی در مورد آخرین هشدارهای ارتباطی شما مانند پیام‌های متنی و تماس‌های از دست رفته را آسان تر می‌کنند. تنها با یک نگاه می‌توانید بدون برداشتن گوشی هوشمند خود بررسی کنید چه کسی با شما تماس گرفته یا پیامک ارسال کرده است. ساعت‌های هوشمند ممتاز مانند اپل و سامسونگ این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند که با هر کسی تماس بگیرید.
  • پشتیبانی از NFC: بسیاری از ساعت‌های هوشمند دارای ویژگی‌هایی مانند NFC هستند که به شما امکان می‌دهد بدون حمل کیف پول، هزینه‌های خود را بپردازید. به این ترتیب که شما فقط باید اطلاعات کارت اعتباری یا نقدی خود را ذخیره کنید و می‌توانید ساعت هوشمند خود را نزد یک دستگاه NFC خوان نگه دارید تا هزینه خرید خود را بپردازید.

خرید ساعت مردانه

معمولاً ساعت‌های مردانه نسبت به ساعت‌های زنانه، صفحه بزرگتری دارند. همچنین رنگ‌های استفاده شده در ساعت مردانه معمولاً به صورت کلاسیک است. ساعت مردانه دارای انواع بسیار زیادی است. به عنوان مثال، یک ساعت مردانه مخصوص کوهنوردی با یک ساعت مردانه مجلسی تفاوت بسیار زیادی دارد. چیزی که در بین همه انواع ساعت مردانه مشترک است، این است که این نوع ساعت‌ها باید مقاومت بسیار مناسبی در مقابل آب و ضربه داشته باشند و همچنین طراحی ظاهری آنها باید به نحوی باشد که ابهت یک مرد را افزایش دهند. به منظور خرید ساعت مردانه می‌توانید به سایت ساعت توکل مراجعه کنید. انواع ساعت مردانه در طرح‌ها و شکل‌های مختلف و همچنین در قیمت‌های مختلف در این سایت وجود دارد. افراد با سلایق مختلف و البته با بودجه‌های متفاوت می‌توانند از این سایت، اقدام به خرید ساعت مردانه مورد علاقه خود بکنند.

خرید ساعت مچی خاص

برندهای مطرح ساعت سازی دنیا، هر ساله یک یا چند مدل ساعت مچی خاص را تولید می‌کنند. بدیهی است که خرید ساعت مچی خاص نسبت به خرید ساعت مچی معمولی، نیاز به پرداخت پول بیشتری دارد. در بعضی از شرکت‌های ساعت سازی، به این ساعت‌های مچی خاص، پرچم دار هم گفته می‌شود. ساعت مچی خاص تولید شده توسط یک شرکت ساعت سازی، هم به لحاظ آپشن‌ها، قابلیت بیشتری نسبت به ساعت‌های معمولی آن شرکت دارد و هم طراحی ظاهری آن بسیار خاص تر است. می‌دانید که مشکلاتی در رابطه حکومت جمهوری اسلامی ایران با بسیاری از کشورهای دنیا و انجام واردات و صادرات با آن کشورها وجود دارد و این مشکلات بعد از سال ۹۶ و خروج آمریکا از برجام بیشتر شده است. همین امر باعث شده است که این ساعت‌های مچی خاص، وارد کشور ایران نشوند و یا با 

خرید ساعت-saattavakol.com

تأخیر یکی دو ساله به ایران برسند. با این وجود، هر مدلی از این ساعت‌ها که به ایران برسد، قیمت بسیار بالایی خواهد داشت. به منظور خرید ساعت مچی خاص می‌توانید به سایت ساعت توکل مراجعه کنید. در این سایت، چند نمونه ساعت مچی خاص وجود دارد که می‌توانید با بررسی ویژگی‌های آن اقدام به خرید ساعت مورد نظر خود کنید.

خرید ساعت دخترانه

از آنجایی که معمولا دخترها علاقه زیادی به استفاده از زیور آلات و لباس‌های شیک دارند، ساعت دخترانه هم باید بسیار شکیل و زیبا و با رنگ‌های متنوع باشد. انواع مختلفی از ساعت دخترانه در بازار وجود دارد که متاسفانه بسیاری از آنها دارای کیفیت پایینی هستند و آپشن‌های موجود بر روی آن پس از مدت زمان نه چندان زیادی، خراب می‌شوند.  یکی از موارد  بسیار مهم در طراحی ساعت دخترانه، وجود بند‌های رنگارنگ و شیک در آن‌ها است. به منظور خرید ساعت دخترانه می‌توانید به سایت توکل مراجعه کنید. انواع ساعت‌های دخترانه در طرح‌ها و شکل و رنگ‌های مختلف در این سایت وجود دارند.

خرید ساعت اسپرت

امروزه خرید ساعت اسپرت، طرفداران بسیار زیادی در بین جوانان دارد. خرید ساعت اسپرت فقط مربوط به کشور ایران نمی شود بلکه در کل کشورهای دنیا، ساعت اسپرت جزء پر مشتری ترین انواع ساعت مچی و شاید هم پر مشتری ترین نوع ساعت مچی به حساب می‌آید. برای اینکه بدانید یک ساعت مچی باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد باید بگوییم که وزن کم و سبک، یکی از ویژگی‌هایی است که حتماً ساعت مچی اسپرت باید دارای آن باشد. از آنجایی که معمولاً افرادی که ساعت مچی بر دست خود می‌بندند، مشغول انجام ورزش‌هایی مانند دو یا فوتبال و یا کوهنوردی و پیاده روی و غیره می‌شوند، وزن کم ساعت می‌تواند باعث راحتی بیشتر آنها شود.

ساعت اسپرت-saattavakol.com

ویژگی بعدی که در خرید ساعت مچی اسپرت باید به آن توجه کنید، آپشن‌های زیادی است که باید این ساعت داشته باشد.  در واقع یک ساعت مچی اسپرت باید دارای آپشن‌هایی مانند فشارسنج، عمق سنج، قطب نما، مسافت سنج و غیره باشد. همچنین شکل ظاهری ساعت مچی اسپرت هم باید جوان پسند باشد و از رنگ‌های متنوعی در ساخت آن استفاده شده باشد. معمولاً ساعت‌های اسپرت، دارای انواع چند زمانه می‌باشند. علاوه بر آن ساعت‌های مچی اسپرت، ساز و کار الکترونیکی و مکانیکی دارند. در ساختار ساعت‌های اسپرت هم از یک سری خطوط به منظور نشان دادن زمان استفاده می‌شود. بزرگترین خط، ساعت را نشان می‌دهد و خط‌های کوچک هم نیم ساعت را نشان می‌دهند. خط‌های کوچک تر از آن هم ربع ساعت را مشخص می‌کنند. معمولاً ساعت‌های اسپرت دارای یک صفحه ای که سال و ماه و تاریخ را نشان می‌دهد هم می‌باشند. علاوه 

بر همه مطالبی که در بالا گفتیم، ساعت‌های اسپرت حتماً یک بند خاص و زیبایی دارند. در واقع همیشه در طراحی ساعت مچی، اهمیت بسیار زیادی به بند آنها داده می‌شود.

خرید ساعت امگا

ساعت امگا یکی از بهترین انواع ساعت مچی در سرتاسر دنیا می‌باشد. کاربرد ساعت امگا فراتر از یک ساعت مچی است. از ساعت امگا برای اکتشافات فضایی پیشرفته و همچنین زمان بندی‌های مهم ورزشی استفاده می‌شود. در واقع ساعت امگا اولین ساعتی بود که یک فضانورد وقتی که پای در کره ماه گذاشت، آن را بر دست خود بست.

از دیگر افتخارات این ساعت مچی فوق العاده هم استفاده از آن در بازیهای المپیک است. در واقع در بازی‌های المپیک، داوران برای گرفتن زمان از ساعت امگا استفاده می‌کنند. این نکته را هم بگوییم که ساعت امگا اولین کرنومتر جهان به حساب می‌آید. ساعت‌های امگا انواع مختلفی دارند که هر یک از آنها برای یک کاربرد خاص و برای یک طیف خاصی از مردم مناسب می‌باشند. ظاهر ساعت امگا بسیار زیبا است و بعید است فردی با دیدن آن مجذوب این ساعت نشود. دلیل زیبایی فوق العاده این ساعت و هم چنین دلیل کیفیت بالای آن، سوئیسی بودن این ساعت است. در واقع همین که یک ساعت، توسط کشور سوئیس ساخته شده باشد، جای هیچ بحثی را باقی نمی گذارد. اگر بخواهیم به تاریخچه این ساعت هم نگاهی بیندازیم باید بگوییم که ریشه ساعت امگا به سال ۱۸۴۸ میلادی و به کوه‌های جورای کشور سوییس برمی گردد. بزرگترین مشکلی که در خرید ساعت امگا وجود دارد، قیمت بالای آن است.

خرید ساعت-saattavakol.com

خرید ساعت برند

خرید ساعت برند و پوشیدن آن باعث می‌شود که شما بسیار شیک پوش و باکلاس به نظر برسید. طبیعتا پوشیدن یک ساعتی که دارای برند متفرقه ای است در ذوق بیننده خواهد زد. بسیاری از افراد در نقاط مختلف دنیا ترجیح می‌دهند به خرید ساعت برند با آپشن‌های بسیار کم تر اقدام کنند و آن را بر دست خود ببندند تا این که به سمت خرید ساعت با برند متفرقه ولی با آپشن‌های بسیار زیاد بروند. منظور از خرید ساعت برند، ساعتی است که توسط کارخانه‌های معروف ساعت سازی دنیا ساخته شده است.

خرید ساعت-saattavakol.com

در واقع شرکت‌ها و کارکنان معروف و باسابقه ساعت سازی سوئیسی و ژاپنی و اروپایی آنقدر سابقه درخشانی در امر ساخت ساعت دارند که مردم سرتاسر دنیا حاضر هستند برای خرید ساعت‌های ساخت این شرکت‌ها، پول زیادی پرداخت کنند. در واقع این شرکت‌های سازی، امتحان خود را در همه جای دنیا پس داده اند.  متاسفانه ساعت‌های تقلبی و فیک با آرم شرکت‌های معروف به صورت بسیار گسترده در کشور ما وجود دارد. شما در هنگام خرید ساعت برند باید دقت بسیار زیادی به خرج دهید که ساعت‌های تقلبی و فیک را به جای آنها خریداری نکنید. در وهله اول باید به این نکته توجه کنید که ساعت برند حتماً از مواد و متریال با کیفیت ساخته شده است. بنابراین با نگاهی به یک ساعت می‌توانید نوع مواد و متریال استفاده شده در آن را  تشخیص دهید. از سوی دیگر، ساعت برند حتما دارای یک شماره سریال است که در پشت قاب ساعت حک شده است. حتماً  قبل از خرید ساعت برند، این شماره سریال را در سایت مربوط به شرکت سازنده ساعت وارد کنید و تاییدیه آن سایت را دریافت کنید.

معمولاً پس از وارد کردن شماره سریال در سایت شرکت ساعت سازی، شکل و توضیحات مربوط به ساعت شما به صورت دقیق در سایت بالا می‌آید. راه دیگر تشخیص ساعت برند از ساعت فیک و تقلبی، ظاهر عقربه‌های این ساعت‌ها است. عقربه‌های ساعت برند، کاملاً‌هارمونی دارند و به صورت بسیار شکیل و زیبایی در کنار همدیگر قرار گرفته اند. این در حالی است که در ساعت فیک و تقلبی، عقربه‌های ساعت، به صورت زمخت هستند و در چشم بیننده می‌زنند. نکته دیگری که در خرید ساعت برند باید به آن دقت کنید، گارانتی و خدمات پس از فروش آن‌ها است. ساعت‌های برند، دارای گارانتی خارجی هستند. با توجه به روابط نه چندان مناسب کشور ایران با بسیاری از کشورهای سازنده ساعت، شاید این گارانتی خارجی خیلی به درد شما نخورد؛ ولی همین داشتن گارانتی خارجی، حاکی از اصل بودن ساعت شما است.

سوالات متداول خرید ساعت

خرید ساعت به صورت اینترنتی یکی از بهترین روش های خرید به شمار می رود. شما می توانید ساعت مورد نیاز خود را به دو صورت حضوری و اینترنتی خریداری کنید ولی خرید اینترنتی این امکان را به شما می دهد که ابتدا لیستی از ساعت ها را مشاهده کرده و بر اساس قیمت و قابلیت های هر کدام مناسب ترین را خریداری نمایید.

ظاهر یکی از مهم ترین فاکتور خرید ساعت به شمار می رود. ساعت ها بر روی مچ دست بسته می شوند و در معرض دید قرار دارند. صفحه ساعت ها در اشکال مختلفی طراحی می شوند و بندهای نیز مدل های مختلفی دارند.

برای مشاهده ویدیو فیلترشکن خود را روشن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 15 =

پشتیبانی آنلاین