تماس با ما

۰۲۶۳۲۲۲۳۷۷۸

چگونه ساعت تقلبی را از اصل تشخیص دهیم؟

تشخیص-ساعت-تقلبی-از-اصل-saattavakol.com

چگونه ساعت تقلبی را از اصل تشخیص دهیم؟

آنچه خواهید خواند:

تشخیص ساعت تقلبی از اصل

در شرایط امروزی کمتر کسی است که از ساعت مچی استفاده نکند! اگر دقت کرده باشید ساعت مچی از محبوبیت زیادی در میان مردم برخوردار است و همه ی افراد از کودکی از این وسیله استفاده می کنند.
علتی که باعث شده تمام افراد از این وسیله استفاده کنند و علاقه ی زیادی داشته باشند, کاربرد و تاثیری است که روی جذابیت استایل می گذارد.
امروزه تاثیر ساعت روی استایل افراد به میزانی اهمیت یافته که از ساعت مچی به عنوان یک اکسسوری یاد می شود, بسیاری از افراد نیز با توجه به نوع استایلی که دارند و مکانی که هستند ساعت خود را انتخاب می کنند, برای مثال در هنگام کوهنوردی افراد از ساعت های مخصوص و محکمی که آسیب پذیری بسیار کمی دارند استفاده می کنند یا ساعتی که با تیپ رسمی از آن استفاده می کنند با زمانی که تیپ اسپرت دارند, متفاوت است.
بنابراین امروزه ساعت در مرکز توجه افراد قرار گرفته و شما کمتر کسی را می بینید که در عین خوش پوشی از ساعت مچی استفاده نکند, اما گاهی بسیاری از افراد ب علت قیمت, از خرید ساعت دوری می کنند و با افزایش میزان تقاضا برای خرید ساعت, افراد سودجو شروع به تولید ساعت های تقلبی و فیک کردند!
به گونه ای که امروزه روش تشخیص ساعت تقلبی از اصل سخت و دشوار شده, ساعت های تقلبی بسیار پیشرفته هستند و به طرز ماهرانه ای ساخته می شوند, به همین دلیل اکثر مواقع روش تشخیص ساعت تقلبی از اصل بسیار کار سخت و دشواری است.
حتما تا به حال هنگام خرید ساعت برای شما نیز سوال «چگونه ساعت تقلبی را تشخیص دهیم؟» به وجود آمده!
اگر شما نیز در تشخیص ساعت تقلبی از اصل دچار گمراهی شده اید, همراه ما باشید تا با روش های تشخیص ساعت تقلبی از اصل آشنا شوید.


خرید و فروش اینترنتی ساعت مچی اورجینال

چگونه ساعت تقلبی را از اصل تشخیص دهیم؟

قیمت

یکی از آسان ترین و بهترین روش های تشخیص ساعت تقلبی از اصل که بسیار واضح است, تفاوت قیمتی است که دارند!
زمانی که شما اقدام به خرید ساعت مدنظرتان می کنید ممکن است با قیمت های مختلفی رو به رو شوید که بسیاری از آنها به یکدیگر نزدیک هستند و تفاوت کمی دارند, این موضوع بسیار معوقل است اما گاهی شما با تفاوت قیمت های بسیاری رو به رو خواهید شد, که حتما تعجب کرده و در خرید دچار گمراهی می شوید. دقت کنید ساعت هایی که برند هستند, قیمت به نسبت بالا و قابل توجهی دارند و هیچ دلیلی, کاهش قیمت و ارزان بودن ساعت را توجیه نمی کند; زیرا برند های بزرگ و 

چگونه-ساعت-تقلبی-را-از-اصل-تشخیص-دهیم؟-saattavakol.com

معروف برای طراحی, قطعات و تولید ساعت هزینه ی بالایی را پرداخت می کنند و قیمتی که برای ساعت هایشان در نظر می گیرند, معقول است. بنابراین مطمئن باشید ساعت برندی که از قیمت پایینی برخوردار است, تقلبی است.

تاریخچه برند

حتما قبل از انتخاب برند ساعت, از تاریخچه ی برند اطمینان پیدا کنید, این اطمینان را می توانید با پیدا کردن اطلاعات گذشته ی برند و میزان شعبه هایی که در شهر, کشور و یا سطح جهان دارد پیدا کنید. هر چه تعداد شعبه ها و اطلاعاتی که از برند موجود است بیشتر باشد, می توانید از انتخابتان مطمئن تر شوید.

 

ظاهر و مشخصات ساعت

ظاهر ساعت های مچی اصل از ظرافت خاص و قابل توجهی برخوردار هستند, زیرا شرکت های برند با توجه به چهارچوب و استاندارد هایی که دارند, شروع به تولید ساعت می کنند. هنگام خرید, به ظاهر ساعت دقت کنید, هر گونه خط و خش, غلط املایی, فاصله های غیر معمول, نبود لوگو و برند روی ساعت, شیشه ی کدر و مات, ناهمواری و تفاوت رنگ در صفحه ی ساعت مچی- درب پشتی- دسته کوک و سگگ ساعت, تقلبی بودن ساعتی که انتخاب کرده اید را می رساند.

تشخیص-ساعت-تقلبی-از-اصل-saattavakol.com

صفحه ساعت مچی

برخی از برند ها برای صفحه ساعت مچی از کریستال(یاقوت کبود) و برخی از یاقوت استفاده می کنند, شما با چک کردن جنس صفحه ساعتتان می توانید به اصل یا تقلبی بودن آن پی ببرید.
برای چک کردن جنس صفحه ساعت مچی, صفحه ی ساعتتان را در زیر نور خورشید به جهات مختلف بچرخانید, هنگام تکان دادن, رنگ صفحه ساعت باید کمی به سمت رنگ بنفش تمایل پیدا کند.
کریستال یاقوت کبود به درخششی که دارد معروف است, اگر جنس صفحه ی ساعت شما از کریستال یاقوت کبود باشد درخشش بالایی دارد و به راحتی توجه تان را جلب می کند.

عقربه ساعت مچی

نکته ی مهم دیگری که باید به آن توجه کنید, عقربه های ساعت هستند; عقربه های ساعت اصل به هیچ عنوان لرزش نداشته و ناهماهنگ نیستند, دقت کنید اگر عقربه های ساعت هنگام حرکت و چرخش لغزش دارند یا دچار ناهماهنگی هستند, ساعت تقلبی است.

بند ساعت مچی

بند ساعت مچی اصل, بسیار محکم و نرم است و عمر بالایی دارد, معمولا روی بند ساعت مچی نام کشور سازنده و لوگوی برند حک شده و شما براحتی می توانید از این موضوع اطمینان پیدا کنید.

چگونه-ساعت-تقلبی-را-از-اصل-تشخیص-دهیم؟-saattavakol.com

صدای ساعت مچی

صدای حرکت و تیک و تاک ساعت های مچی اصل بسیار کم است به گونه ای که در اکثر مواقع شما هیچ صدایی را نمیشنوید, در بیشتر ساعت های تقلبی شما با کمی دقت می توانید صدای حرکت عقربه ها را بشنوید, تیک و تاک ساعت های تقلبی بسیار واضح هستند.

​ ویژگی

هر برند برای هر ساعتی که تولید می کند, ویژگی های مشخصی را تایین می کند, قبل از خرید ساعت با تمام این ویژگی ها و نحوه ی کارشان آشنا شوید تا در هنگام خرید, ویژگی هایشان را چک کنید و از اصل بودن ساعت اطمینان پیدا کنید.

وزن و سنگینی

شرکت های برند در ساعت هایی که تولید می کنند از قطعات اصل استفاده می کنند و این موضوع باعث می شود ساعت های اصل از وزن به نسبت بالایی برخوردار بوده و سنگین باشند, اما بلعکس!
جعل کنندگان و افرادی که ساعت های تقلبی تولید می کنند از قطعات ارزان و تقلبی استفاده می کنند, به همین دلیل ساعت های تقلبی معمولا از وزن کمی برخورداراند و سبک هستند.
اگر شما نسخه ی اصل و تقلبی یک ساعت را از نزدیک لمس کنید این تفاوت وزن بسیار مشهود است و شما به راحتی متوجه این موضوع خواهید شد.
البته ی نکته ی قابل توجه دیگری نیز وجود دارد, برخی از برندهای معروف جهان به علت وزن کمی که دارند در میان مردم معروف و محبوب شده اند, به همین دلیل باید قبل از خرید درباره برند مدنظرتان و ساعت هایی که تولید می کند اطلاعات کاملی داشته باشید.

تشخیص-ساعت-تقلبی-از-اصل-saattavakol.com

واکنش در برابر آب

تمام ساعت های اصل از هر برندی, در مقابله با آب مقاوم هستند و از ویژگی ضد آب بودن برخورداراند; اما میزان این مقاوت به برندی که از آن خریداری می کنید بستگی دارد.
برای اطلاع از این موضوع به شناسنامه ساعت مچی یا پشت قاب صفحه ساعت مچی مراجعه کنید.

​ بسته بندی و جعبه

شاید باورتان نشود اما گاهی ممکن است جعبه ساعتتان نیز تقلبی باشد, زیرا جعبه ی ساعت های اصل از زیبایی و ظرافت خاصی برخوردار هستند و برند روی جعبه ساعت, به طور کامل و واضح درج شده, همچنین مدارکی ماننده گارانتی و راهنمای استفاده و نگهداری از محصول در داخل جعبه ساعت هستند.

​ گارانتی و کد رفرنس ساعت

تمام ساعت های اصل, از هر برندی دارای یک شماره سریال(کد رفرنس) هستند که حکم شناسنامه را دارد و هویت ساعت را می سازد, شما می توانید برای اطمینان از اصل بودن ساعتتان وارد سایت برند مدنظرتان شوید, شماره سریال یا کد رفرنس ساعت را جستجو کنید.


شماره سریال یا کد رفرنس ساعت, اکثر مواقع روی جعبه و پشت قاب ساعت نوشته شده است, اگر با جستجوی این کد مشخصات و تصویر ساعتتان نمایش داده شد, می توانید مطمین شوید ساعتی که در دست شما است, اصل است.
تمام شرکت های برند, پس از تولید گارانتی ای برای ساعت در نظر می گیرند که معمولا بین یک تا دو سال است و پس از ورود ساعت ها به داخل کشور, گارانتی شان نیز وارد می شود و شما باید دقت کنید زمان خرید, گارانتی ای که به شما تحویل داده می شود اصل شرکت تولید کننده (برند) ساعت باشد. برخی از این شرکت ها نیز برای ساعت هایشان از گارانتی های بین المللی استفاده می کنند, ویژگی ای که این گارانتی ها دارند این است, که شما در هر جایی از دنیا که باشید با داشتن این گارانتی به راحتی می توانید از خدماتش استفاده کنید و گارانتی شما از هیچ محدودیتی برخوردار نیست.

سوالات متداول تشخیص ساعت تقلبی از اصل

شما با بررسی چند معیار ساده به راحتی می توانید ساعت تقلبی از اصل را تشخیص دهید. برای خواندن این معیار ها همراه ما باشید.

بله زیرا ظاهر ساعت های مچی اصل از ظرافت خاص و قابل توجهی برخوردار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

پشتیبانی آنلاین